ofja antislof...
Ik vond het persoonlijk prettiger om alles zonder slof op te lossen omdat Ik vaak het idee had: het wil niet dus dwingen we 'm wat met een slof dan moet ie wel ookal was het paard dan niet klaar voor die oefening/ had hij er niet genoeg spieren voor.
Daarnaast heb ik op de verkeerde manier leren rijden met een slof (trek maar hard loopt ie mooier en knoop in je eigen teugels etc.)
Ik had er nooit problemen mee als een ander met slof reed zolang dat op de juiste manier gebeurde maar ze;lf ..: no thanx.
Tot gister dus.
Mijn instructeur is ook niet zo'n voorstander van de slof lost het liever op door te rijden en er wat langer over te doen maar nu moest Lot er wel aan geloven voor het eerst in zijn leven.
Hij klooit al een tijdje met de rechtergalop aangaan elke keer steekt ie z'n neus weg.
Alle mogelijke manieren geprobeer meer opsluiten nog meer bij elkaar prberen te rijden maar elke keer trekt ie zichzelf als het ware uit elkaar steek die neus weg dit alles tijdens het aanspringen en tijdens de eerste galop pas het ik 'm meteen weer bij elkaar.
Volgen jullie het een beetje?
Links om ging wel goed en geen probleem maar rechts om

Gister dus de laatste 10 min van de les de slof erom.
Ik vond het vreselijk maar wist het ook anders niet meer.
Ik had verwacht dat het heel slecht zou gaan maar mijn instructeur moest me alleen even helpen het zaakje vast te pakken en daarna ging het eigenlijk heel goed.
Ik had verwacht met mijn verleden dat ik flink aan de slof zou hangen maar eigenlijk vond ik het heel makkelijk.
Gewone teugel onder de pink en slof onder ringvinger.
Slof slap en alles op de pink eitje haha.
goed overgang galop en door mijn ringvinger te bewegen kwam hij de slof tegen toen ie de neus wegstak die daarna slap ging hangen omdat ik 'm teveel losliet

maandag rijd ik 'm er een uurtje mee gewoon voor het egval dat hij het probeerd en daarna gaat ie weer ergens onder een berg stof

't stomme is dat ik me dus nogsteeds schuldig voel