Ik kreeg de eer om als eerste weer op Spider te gaan nadat hij een puberige periode achter zich had en een paar weekjes niet bereden was

Het ging op een paar bokjes na heel goed. Hij heeft zich best goed gedragen. Ik vond het wel lastig om hem alleen op het halster te rijden. Dit doe ik normaal nl nooit.
1. opstappen. Spider vind het niet leuk als je op zn rug springt dus dan maar met opstapje
2.
3.
4.
5.
6. Poseren. Maar spider vind het lekkerder op zn oren zo te houden ipv naar voren
7. Maar hij kan het wel.... Alleen niet zo'n scherpe foto en erg donker. wat lijk ik zo trouwens klein

En toen ging Annetje Wendy rijden met 'one rein'. Ze vroeg of ik t ook even wilde proberen dus ik heb ook even het nekreinen ervaren. Valt niet mee moet ik zeggen en de pony had weinig zin meer. Mijn beugels zijn trouwens veel te kort zie ik nu.
8.
9. miscommunicatie

10. zoutzak
normaal zit ik nooit zo. Misschien komt het door deze manier van rijden dat ik zo zit
echt geen idee!11. pony heeft geen zin meer

12. Hoe blij kijk ik en hoe boos kijkt Wendy...
13. wat ik hier nou aan het doen ben...? blijkbaar aan het kijken hoe je met zo'n 'one rein' kunt sturen ofzo. Het lukte trouwens wel aardig voor de eerste keer.
14. geconcenteerd hoofd
en 'n vermoeide pony.En nog een foto van zaterdag om Wendy's grootste hobby te laten zien. Op buitenritjes kijkt ze nl wel blij

15.
Commentaar mag mits opbouwend

Wat ik zelf vind is dat ik mijn handen meer moet dragen en mijn hoofd rechtop moet houden.
er zijn ook nog leuke filmpjes gemaakt op spider maar ik weet niet hoe ik die erop moet zetten dus als iemand dat weet... ik heb GRAAG hulp daarbij