Eerst even een rondleiding op stal gehad, en naar de ruitersportzaak geweest. Waar we beide weer even de nodige inkopen hebben gedaan
En toen Libel opgezadeld......
Eerst heeft Sandra er zelf even op gereden

En toen ben mocht ik haar even uitproberen

Ik vind het een erg fijn dier om te rijden, zeker als je bedenkt dat ze nu pas weer drie weken onder het zadel is na 6 jaar stil gestaan te hebben. Ze is af en toe nog wat onrustig in de aanleuning en heeft wat moeite met één tempo vast te houden, maar wil graag voor je werken
De galop kost nog wat moeite, maar als je bedenkt dat dat vandaag ook pas de 3e keer was onder het zadel, heb ik er alle vertrouwen in dat ook dat goed gaat komen

Maar goed, hier het beeldmateriaal.....

En nee Libel, galop betekend niet flink hard draven

Deed ze trouwens op beide handen, eerste keer aan galopperen proberen het op te lossen door heel hard te gaan draven. Na duidelijk te maken dat dat nou net niet de bedoeling was, galoppeerde ze netjes uit een iets beheerstere draf aan

Er zijn nog een stuk meer foto's, maar die moet ik eerst bewerken... Daar heb ik nu geen zin meer in, dus morgen het vervolg

Sandra ik vond het heel gezellig vandaag! Dat herhalen we nog een keer als Asterix weer terug is
Ja ze loopt idd wat diep ,maar dat geeft niet.. Het is er uit te rijden en ik heb weer les dus dat komt wel goed!!