Ik op een Fries van hun, Auke en Ineke op nando, een leuk ponybeestej *foto's volgen in ander topic*
Ik zat er amper 10 minuten op *voor de eerste keer ook nog eens* en toen moesten we ervoor gaan *zenuwen!!*
Resultaat was dus niet overweldigend, maar wel naar tevredenheid.
En dus voor het eerst in mijn leven op een Fries, gelijk wedstrijd natuurlijk
, en voor het eerst sinds jaren op iets hoger dan 1.50
Komen ze:

Eerst even longeren, was de eerste die erop ging dus even de frisheid eruit.

Even inrijden en wennen aan elkaar, wat me wel op valt aan de foto's is dat ik bij hem veel netter zit dan op Par....misschien omdat die iets minder gas gaf

Riep daar iemand? Leuk he engeltje in vermomming

We mogen we mogen...eng eng eng!!!

De binnenkomst, help help, alles eng
Auke is ook pas 4 dus die vond het ook wel spannend....volgens mij hoor ik mijn hakjes iets meer uit te drukken

En ik lach er zelfs nog bij, dat is een zeldzaam iets hoor

Van hand veranderen

Afwenden bij B *visualiseer de perfecte lijn, jaja Kim
*
Na enkele seconden stilstaan voorwaarts in arbeidsdraf....was die het een beetje niet mee eens....

Volgens mij moest dit de volte in galop voorstellen...maar volgens mij toen die er net uitgevallen was ofzo

Nog 1 keer langs de fotograaf

Klaar en tevreden, we hadden aardig wat mankementen maar ach, we konden elkaar pas 15 minuten
En toch heb ik het idee dat ik hier netter zit dan normaal op Par, mensen die de foto's van Par en mij hebben gezien kunnen daar best wel wat over zeggen denk ik

Ik vindt het wel een vet beesie
Arme Am....zeg maar dat ze gewoon zo fijn reed dat ik vergat dat zij wel een hele mooie grote meid is