fotootjes van mijn poging tot rijden na 2 maanden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 15:53

Jeetje, had flinke hoop dat het niet waar was, maar dit is even mooi klote!!!
Succes met het regelen..
Waar soms (wat paybas ook zegt) een topic over je eigen paard starten, maar niet terweeg kan brengen...

Sterkte joh!

Linda86

Berichten: 532
Geregistreerd: 18-05-04
Woonplaats: Altforst

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 16:51

Wat een mooi ding zeg, echt een paardje met karakter!

Arabsrulezz
Berichten: 1248
Geregistreerd: 30-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 17:35

Jammer zeg!
Wat een vervelende eigenaar die vorige gadver,
succes ermee!

DiantaM
Berichten: 11275
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 17:51

Wees maar blij dat je er nu achter bent... veel sterkte!

expresso
Berichten: 206
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: den helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-04 17:58

heb net de eigenaar gesproken en ze ging er niet eens tegen in. ze weet dat ik in mn recht sta. het viel als koud ijs boven op haar dak zei ze en ging het thuis er even over hebben. z ebelt vanavond terug...

expresso
Berichten: 206
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: den helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-04 18:35

net de eigenaar weer terug gebelt, en zij kwam met het voorstel om expresso aan mij te schenken voor een bedrag van 0,00 euro. dit omdat zij geen mogelijheid had voor onkostenvergoeding die ik heb gemaakt en geen stalling meer voor hem had. en ook omdat ze het gevoel had hij het erg goed bij mij had.
dit viel bij mij weer als koud ijs boven op mn dak maar ik heb besloten het aanbod aan te nemen.
haar dierenarts had gezegt gewoon met expresso te kunnen rijden maar geen dagritten of endurance etc.
dus af en toe een wedstrijd buitenrit etc kan en heeft geen dodelijk gevolgen Haha! wat mijn veearts ook al had gezegt.
nou het is me toch wat hoor, sta er nog steeds versteld van!

MelodyT

Berichten: 3246
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 18:39

Gelukkig doet ze niet erg moeilijk maar jy had natuurlijk ook gewoon een helemaal gezond paardje gehad..

nou in iedergeval veel plezier met expresso..

expresso
Berichten: 206
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: den helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-04 18:44

idd had ik liever een top gezond paard maar er valt nog genoeg mee te beleven en mocht hij voor mijn plannen in de toekomst toch tekortschieten ken ik hem altijd verkopen maar dan op een eerlijke manier Knipoog

MelodyT

Berichten: 3246
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 18:49

ja snap ik achja zolang je plezier met hem hebt is het toch goed...nu heeft ie een eerlijke eigenaar is ook beter voor hem!

expresso
Berichten: 206
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: den helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-04 19:10

tis echt een mega lief beest laatst stond ie me gewoon in mn nek te lebberen vanmiddag ook nog waar de dierenarts bij was die zei hee pas op hoor ik zo ach nee hoor zit gewoon te knuffelen Haha!

MelodyT

Berichten: 3246
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 19:12

mooi zo..veel plezier samen..
vind het echt een mooi beestje!!

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 20:55

Toch nog een beetje eind goed al goed... Al is dit niet leuk natuurlijk.
Veel succes en plezier met em Lachen

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 21:46

Dus je krijgt m voor niks?
Wat geweldig voor je!!!!!!!! OK dan!

expresso
Berichten: 206
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: den helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-04 22:47

ja! kijk en ik ken altijd verder kijken hoe het met m gaat, en de veearts heeft gezegt dat ik gewoon met hem kan gaan rijden en er geen gevaar verkeert, zolang ik maar geen crosscountry ga doen LOL of hele dagritten.
wel kan het zijn dat hij last heeft van zn hart omdat het dan misschien te hart moet werken en zn hart vergroot. maar zo op t eerste oog leek de veearts dat dat niet het geval was. wel zal ik bij de dierenkliniek dan een ecg laten maken voor alle zekerheid. maar goed. ik krijg hem dus inderdaad voor niks.Haha! zit t me toch nog een beetje mee, en ik ben toch echt wel blij hoor. want begon echt een dikke band met hem te krijgen en een paard afstaan doe je liever niet. maarja ga ook geen volle mep betalen voor een paard dat niet 100% gezond is. sta er nog steeds versteld van en ga m morgen nog eens ff flink knuffelen Haha!

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 00:50

En vergeet niet de oude eigenaresse te bedanken, want die had dus toch t beste met t paard voor!

Sjel

Berichten: 3542
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 12:40

Hee.. Dat paardje wou ik ook heel graag hebben toen ik nog op zoek was.. Haha!
Ik was ook hopeloos verliefd op die foto uit je profiel die bij de advertentie stond!
Maar hij was te klein voor mij, erg jammer..

Wel balen met zijn hart!
Maar als het verder geen nare gevolgen heeft, heb je toch een prachtig gratis paardje.
Als je gewoon af en toe een wedstrijd kan rijden, is er niks aan de hand toch?!

expresso
Berichten: 206
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: den helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-04 12:42

inderdaad! en sjellie als je een keer wil langskomen (omdat je ook zo verlieft was) om hem te bekijken etc je bent welkom Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 17:32

sorry maar dit vink echt un SUPER lieve foto Afbeelding

Libertylove

Berichten: 2312
Geregistreerd: 09-10-04
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 17:50

Jammer van z'n hart! Ik hoop echt maar voor je dat je paardje er toch later geen last van gaat krijgen... het zijn toch kosten die je erin steekt! Die vorige eigenaar wou hem gewoon kwijt Tong uitsteken... k snap echt dat je aan zo'n paardje gehecht bent! Gelukkig dat iemand hier op bokt van wist! anders was je er misschien nooit achter gekomen....

expresso
Berichten: 206
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: den helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-04 17:58

idd gelukkig ben ik er toch achter gekomen..want dan ken ik er ook rekening mee houden. iemand had in dit topic ook gezegt van wees blij bedank ze want ze hadden toch t beste voor met hem maar dat betwijfel ik hoor want ze hadden me zelfs aanbevolen endurence met hem te gaan rijden en dat was hem denk toch wel fataal geworden..
leuke foto he Haha! ben er zelf ook erg trots op..die foto drukt gewoon uit dat ik helemaal lijp van m ben

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 21:39

Bij Endurance is de veterinaire controle het beste geregeld!

expresso
Berichten: 206
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: den helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-04 12:06

maar bij endurance moet je echt lange tochten afleggen en dat kan hij niet aan..

Libertylove

Berichten: 2312
Geregistreerd: 09-10-04
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 13:33

endurance met dat paardje doen lijkt mij niet echt verstandig, maar wat raar dat die mensen juist hadden gezegd dat je dat wel kon gaan doen. Gelukkig heb je dat dan niet gedaan! Hij heeft het waarschijnlijk veel beter bij jou Lachen Veel plezier ermee.... ondanks z''n handicap....

expresso
Berichten: 206
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: den helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-04 20:16

Libertylove schreef:
endurance met dat paardje doen lijkt mij niet echt verstandig, maar wat raar dat die mensen juist hadden gezegd dat je dat wel kon gaan doen. Gelukkig heb je dat dan niet gedaan! Hij heeft het waarschijnlijk veel beter bij jou Lachen Veel plezier ermee.... ondanks z''n handicap....


het schijnt bij veel paarden voor te komen zij de veearts en kunnen er gelukkig oud mee worden Haha!

Nic

Berichten: 9472
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Ik ben kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 08:58