Ik was met volle moed heen gegaan. Ik ben zelf niet echt topfit en Mirk is daar een beetje de dupe van geworden. De laatste dagen liep hij geweldig, en konden we zo een M2 proef rijden

Inrijden liep mijn Mirkje geniaal. Alleen had ik te lang ingereden. Toen ik de ring binnenkwam zag ik al dat het behoorlijk omgeploegt was. Hij viel tijdens de proef behoorlijk stil. Hij heeft gevoelige beentjes, dus hij kwam niet aan toe om fijn te lopen... Er zaten een paar redelijke stukken in maar ook een hele boel fouten. Zo ging ik de eerste proef de verkeerde kant op. In de tweede proef zat het stik vol met fouten. Ik had meer moeite om Mirk voorwaarts te krijgen dan de proef netjes af te ronden. Hij zwaaide een paar keer flink uit, hij was niet fijn in de aanleuning, hij viel uit de contra, hij sprong in galop aan tijdens de middendraf (de laatste paar passen waren wel super! )
Morgen ga ik daar weer heen, wanneer ik niet ziek ben. ik ga korter inrijden, zodat ik het zelf langer kan volhouden en hem beter kan rijden én helpen... Hier een aantal foto's...
Binnenkomen
Voorbereiding halthouden
Een van de weinige mooie stukken
Middendraf
tuiger middendraf

Halthouden tweede proef
Volte
Volte andere kant op
Nu weet ik wat voor ras Mirk is, een arabier

Galopje
Vrije stap
Hedwig, bedankt voor het lezen en tot morgen