.. Omdat Hiawatta 2 daagjes minder had gedaan, alleen wat licht longeerwerk en ik ziek ben besloot ik eerst even snel een rondje "te hobbelen". Slofje eraan omdat hij bij het opzadelen wat springerig was en voor de foto zonder cap. Toen ik los ging rijden en aangalopeerde gaf hij een bokkenserenade weg, dus snel cap erbij gepakt. Toen hij wat saver aanvoelde heb ik de slof eraf gehaald. We zijn bezig met z'n draf te verbeteren en ik ben zelf nogal trots op de foto's
.. Kijk mee! We beginnen met het warm/losrijden daar heb ik maar 1 foto van :
Toen kwam de cap erbij en ging het slofje eraf:
Hij heeft altijd even tijd nodig om lekker soepel en warm te worden dus we beginnen altijd gewoontjes:
En als hij warm is gaan we werken aan de galop, het draftempo en z'n beenzetting! (en natuurlijk de rest
)Tot slot uitdraven, begin altijd eerst met een redelijk vlot tempo waarna ik hem terug laat komen naar een arbeidsdraf en uiteindelijk is hij dan klaar.. Aleen foto's van het tempo rijden waarin ik het belangrijk vind dat hij goed voorwaarts is op z'n eigen benen... Nooit gedacht dat die benen zo gaaf beeld konden geven
Hij word echt geweldig
Kritiek is welkom, maar wel zo dat ik er wat aanheb. Ik heb een goeie instructrice maar een blik van iemand anders kan ook verhelderend werken.

.