kennis van me. Hij ging namelijk alleen met zijn twentermerrietje en had dus nog een plekje over in de tweepaardstrailer.

Pjelk (li) en Yngvild (re) vlak na aankomst nog even droog in de trailer.

De Fjordenzee...

En NOG een oneindige rij gele Fjordenbillen

Maar voor Pjelk en Yngvild hadden we natuurlijk wel een prive plekje gereserveerd

Jasione, een stermerrie met een A premie voor de zadelproef. Haar vader is ook Vedor en dus is ze een halfzusje van Pjelk
Een vriendin van Claudia (Ullwinn op Bokt) zou foto`s maken van het voorbrengen van Pjelk maar kon niet echt uit de voeten
met mijn digi (die is ook vrij lastig). Gelukkig had Claudia WEL foto`s gemaakt met haar toestel en des te beter want de kwaliteit van haar foto`s was veel beter dan van de mijne.
Pjelk en ik, voor het begon

Opstellen voor de jury
Nogmaals

Dan stappen. Pjelk lijkt wel een Teckel hier

Stappen van achter

en van voren
Drafje van achter

En van voor

Wachten

Heeeel lang rondjes wandelen met de hele groep omdat eerst de uitslag van een andere ring verteld moest worden..
En... een tweede premie!
Pjelk had 34 punten gekregen en dus slechts een puntje te weinig voor een eerste premie
. Dat was omdat ie een kol heeft en dat is natuurlijk niet gewenst bij Fjorden
. Wel jammer want ik had graag willen proberen hem model te maken door na een eerste premie ook een goede zadelproef te doen.Desondanks was het wel een leuke dag waarop ik ook Claudia meette en maaike van de vis bijna!
Badankt voor de foto`s Claudia
)