AdemoJoey"]
Hahahaha Judith beetje stout geweest
Neej hoor, vind het hartstikke leuk dat je haar weer eens even hebt kunnen rijden! Zag er goed uit! Hoop dat het snel weer wat beter gaat met je rug! Ik duim in ieder geval voor je!
[/quote]
Ja, stout he
. Je kan het op dit formaat foto's niet goed zien, maar op die laatste foto heb ik echt zo'n 'blijhoofd'
, zo voelde ik me ook op dat moment
. Ik heb tot woensdag veel minder last van m'n rug gehad, dus ik ga straks maar aan Linda vragen of ik m'n eigen paard mag uitstappen
.
[quote="patsur schreef:Ik dacht eerste: kappe, wat zit die onderuitgezakt, totodat ik las over je rugklachten. Je kunt hier dus niets aan doen. Ondanks je houding, ziet het er toch heel goed uit.!
Wat bedoel je met onderuitgezakt? Daar versta ik nl. onder dat je zit alsof je in een luie stoel zit, dat is op deze foto's toch niet het geval... Ok, mijn beugels zijn te kort (te lui om ze voor dat eventjes langer te maken
) en mijn schouders moet ik meer naar achter doen (en dat is wat lastig omdat ik dan een holle rug trek en weer last van mijn rug krijg, maar stiekem ook aangeleerd gedrag), maar dat ik in een luie stoel zit