Nee... was net 0.8 seconden "te laat" binnen, anders had ik in de 2de manch mogen rijden. Was nu dus 21ste, en 20 mochten erdoor naar de 2de manch.
leuke fotosen even flink balen van je tijd.........ik zat vorige week ook flink te balen van mijn tijd, en dat was een doodgewone wedstrijd...
reddytobias schreef:leuke fotosen even flink balen van je tijd.........ik zat vorige week ook flink te balen van mijn tijd, en dat was een doodgewone wedstrijd...Op dat moment baal je idd wel heel erg... Maar nu denk ik, agja zoveel maakt het niet uit.. ik had toch nooit kunnen winnen.
Mooie foto's zeg! Mag ik vragen hoe jij ze hier op Bokt hebt gekregen? Want daar zit toch een copyright op?
Wauw mooie foto's hoor!!Jammer dat je het net niet heb gehaald.... Ik was ook een keertje net aan 2e geworden, omdat ik net iets te langzaam was.
Marsie schreef:Mooie foto's zeg! Mag ik vragen hoe jij ze hier op Bokt hebt gekregen? Want daar zit toch een copyright op?screenshotje gemaakt. opgeslagen, opnieuw geupload.. En klaaaar