Ik vond het zelf niet zo goed gaan, Gamble maakte zich de hele tijd sterk en de stelling was niet goed en liet zich daarbij ook niet zo goed los. Toch vind ik het er op de foto's nog wel redelijk uitzien, voor mn gevoel liep ie slechter dan op de foto's te zien is.
Gamble loopt vaak te diep, hij vind het nog moeilijk om zijn hoofd op de goede plaats te houden maar in die tijd dat ik les heb is het al een heel stuk verbeterd. Ik moet mn hakken meer uitdrukken en mn armen meer naast me houden. Mn beugels zitten trouwens erg kort, dit was omdat ik ook even gesprongen had.
EDIT: Ik heb er express ook hele slechte foto's tussen gezet zodat je kan vergelijken. Kim had 70 foto's gemaakt dus het was moeilijk kiezen

Dit is dus een voorbeeld van veel te diep lopen

Voor mijn gevoel liep Gamble het grootste gedeelte van de les zo

Even een foto van een sprongetje, ik spring nooit dus mijn houding is totaal niet wat het zijn moet

Nog zo'n lelijke foto

Zijn allerliefste koppie

Gelukkig gaan we steeds meer vooruit met de les. De galop is al een stuk verbeterd, hij gaat daarin steeds meer verzamelen terwijl die daarin juist eerst helemaal uit elkaar viel. Binnenkort ga ik met hem starten, eens kijken wat we daarvan gaan bakken

) goed van achteren naar voren rijdt, ondanks de af en toe verstoorde aanleuning. Gewoon doorzetten, komt vanzelf goed!
terwijl dat natuurlijk met mn kuit moet en niet met mn hak.