Het zit zo; ik kom met Racer staats verder, maar loop ook steeds meer tegen kleine dingen aan.
Ik heb meestal 2x in de week les, maar dit is toch niet wat ik zoek. Ik zoek gewoon een instructrice/instructeur die zelf ook op een hoog niveau rijd of heeft gereden, en mij zo meer kan leren. Ik wil gewoon verder in de sport, dat is zeker met Racer of met een ander paard, daar gaat het niet om, maar ik moet zelf ook zoveel leren.
Mijn huidige intructrice is meer met Racer bezig, ja het gaat opzich leuk, maar er zit geen tempo in. We zijn nu al meer dan 3 maanden bezig met wijken, en hij kan net 1 stapje over stappen, en op de andere kant nog niet eens
. En ik kan er zelf ook verder niks aandoen omdat ik ook nog nooit verder gekomen ben dan stap, draf en galop in manege lesjes
. Mijn houding is dan ook verschrikkelijk, maar daar krijg ik niet echt les in.Het is zo moeilijk uit te leggen wat ik wil, er moet flink tempo inzitten, veranderingen in het rijden kunnen voelen/zien, op mijn houding gehamerd worden, ons wedstrijdklaar maken..
Ik denk dat er zo wel een beetje een plaatje is wat ik bedoel, wie kan ons helpen?
Overigens heb ik er wel eens over gedacht te sparen voor een les van Anky, misschien een beetje ver gezocht, maar dat soort ruiters zoek ik..
.
.