Gister heeft het team de kur opgevoerd die ze a.s paralympische spelen ook zullen rijden!
en daar heb ik natuurlijk fotos van gemaakt
btw.ik weet niet alle namen meer maar wel welke grade ze rijden en wat ze mankeren
En daar bij zeg ik wel,
IK HEB ONGELOOFLIJK VEEL BEWONDERING VOOR HUN!
(ps.ik zet dit bij HAW,vanwege OS misschien dadelijk van bokt wordt afgehaald en dan zou ik het jammer vinden als weinig mensen meekunnen genieten van hun bijzondere prestaties
)ja ja dis de leukste
nee het paard sprong weg voor het applaus toen ze groette....NB.deze vrouw had stomphandjes en ze rijdt in GRADE 1
helemooie schimmel met een echte gave DIKKE hals
NB.deze vrouw zit in een speciaal zadel,waar ze helemaal in vast zit!
zelf zit ze in een rolstoel want ze kan haal benen niet gebruiken en zijn dus haar zwepen haar vervanging voor de been hulp! GRADE 1
chique beestje dat echt sjouwen kan
NB.deze vrouw is spastisch in haar benen(X bening) Grade 3
Dit was gewoon het toppertje!! echt een super mooi beest dat ook geweldig sjouwen kan!
NB.deze vrouw(44jaar) is totaal verbrand geweest,en ze mist een arm,tijdens het rijden rijdt ze met een prothese.(GRADE4,de hoogste)
nu nog was pics na afloop

allemaal op de kiek
NB. de jongen die je rechts in de rolstoel ziet zitten,behoort ook tot het team!!maar helaas is zijn paard kreupel!!!echt super sneu!
en hier stappen de verzorgers de paarden uit!!
zo je wel bij de schimmel kunt zien,heeft deze een speciaal zadel voor die vrouw die vast op het paard zit...
(commentaar en bewondering mag natuurlijk altijd hier
)
. 

komt meer door de ongelooflijke bewondering voor hun