. Het leek me sowieso fijn om eens uitleg te krijgen van iemand die er wat van weet. Ik ben namelijk niet zo'n held en wat springen betreft nogal bang en bij ons op stal krijg je dus helemaal niks aan aanwijzingen bij het springen. Gewoon rijden en springen, meer niet
.Eerst ging Susanne springen met Sjaak.
Eerst even loswerken

Vervolgens overleg tussen onze Anky-Sjef combinatie

Vervolgens wat kleine wijzigingen en weer verder aan het werk. Helaas geen springfoto's van Sjakie, want ik kon nog niet echt timen. Gevolg; een half paard
.
Vervolgens ging Arno met Kalisto springen. De foto's spreken wel voor zich denk ik.

Vervolgens mocht ik het ook eens proberen op Kalisto. Voor en tijdens het springen van Susanne had ik al veel info gehad, maar zie dat nog maar eens in de praktijk te brengen
. Heb dan ook alles wel even mogen voelen, van veel te vroeg tot veel te laat afzetten. Maar dat was op zich ook best een keer leerzaam.Hier zat ik er net op en had ik er nog lol in.....nu maar afwachten of dat blijft.

Dan een paar sprongetjes

En dat alles onder het toeziend oog van de instructeur (is dat een tevreden blik Arno??
)
Tot slot: deze foto vind ik wel erg leuk

Al met al vond ik het een super leuke middag. Heb weer veel geleerd. Zaterdagnacht heb ik alleen maar gedroomd over paarden, hindernissen, lijnen en afstanden
. 

, je geeft meer na met je handen enzo...
Heb wel betere