De eerste proef in, ging voor me gevoel best goed!ze viel alleen uit de contragalop jammer....maar de jury vond blijkbaar van niet en ik had 147 punten.helaas...maar ik vond ook wel erg streng gejureerd. bijv sb te weinig hoppa een 4. en zo nog wat onderdelen, maar toch vind ik een strenge jury wel weer fijn omdat je er veel van kan leren!
2e proef
ging voor me gevoel beter als de eerste, geen grove fouten ofzo alleen in middengalop viel ze (kuil in het gras) maar weer goed opgevangen.145 punten weer helaas maar zal wel terecht zijn ik ga weer goed verder oefenen op de punten van het commentaar!
De terugweg op de trailer ging goed, en thuis heb ik haar lekker afgespoten voor het geval dat het been dik zou worden, en savonds nog een keer.
Hier de foto's!!!
sorry voor slechte kwaliteit
sb
halve grote volte
middendraf
De hoek door gewoon drafje
keertwending rechts(passen waren goed alleen te weinig buiging hoppa 4)
hier die middengalop nadat ze viel, even geruststellen door aai over hals en stem, weet dat het niet mag maar ja pony gaat voor de jury.
Nou dat was het weer voor vandaag!volgende week zondag ga ik schrijven bij een jury voor de B,M en Z heb ik wel zin in!kan ik weer van leren!!!
Groetjes Nicole
maar verder veel succes!!
en heb zelfs een foto van je op mijn mobiel staan.. Omdat je zo'n mooie pony had 

nietzo leuk alleen een kopie gekregen. bedankt voor compliment!!altijd leuk om te horen