Ik zou eerst op Kas starten, maar die was nog steeds kreupel. Toen mocht ik van de eigenaar een proefje op Tyrano rijden. Zij deed zelf het tweede proefje en springparcours. Hij was echt superbraaf!!
Losrijden:
Even miscommunicatie
Wat is alles toch interessant!!!
Ontspannen (oeps, buitenteugel
)De proef zelf:
Alles is erg interessant!!
Een mooi galopje!!
Of toch niet? Die hekjes zijn wel heel erg eng!! (dit was net voor hij steigerd en omdraaide
)Halthouden (pianohandjes
)Afgroeten (dat is interessant, die auto
)Al met al geen superproef, maar ik ben wel heel tevreden. Hij deed goed zijn best, en op de galop na, was hij hartstikke braaf.
Helaas zag de jury het anders. We hadden maar 141 punten. Veel onvoldoendes die ik zelf niet helemaal begrijp en commentaar waar ik weinig aan heb. Dat vind ik erg jammer, want ik had er graag van willen leren en willen zien waar we nog aan moeten werken, behalve de galop.
Maar we gaan verder! Tyrano vond kleine pony's maar niets. Die kende hij niet. Op stal is hij de kleinste. Hij keek er ook naar of ze van Mars kwamen
Bij het zien van een shetlander ging hij bijna zitten. Hier met Mickey (kruising welsh) van Kimble hier op bokt.
Toen het springparcours. Niet met mij dus

Dat hokje was erg eng

Wat is dat nou voor een vreemde hindernis?? Die hebben we thuis niet geoefend
(weigering)Zoek Tyrano

Goed gesprongen!!
Ze moesten het parcours van 10 hindernissen twee keer rijden. Hij had in totaal 3 balken en 1 weigering. Heel netjes voor zo'n jong paard. Het was zijn eerste parcours ooit!
En nu zijn we moe. Even uitrusten en kroelen bij Syl en Karel
Het was een onderlinge wedstrijd. We hebben een erg leuke dag gehad en zijn heel tevreden naar huis gegaan!