Tegenwoordig is Solide redelijk vervelend en moet ik flink doorrijden, vind ik niet vervelend, want uiteindelijk houdt ze op met vervelen en rijdt ze heerlijk.
Vandaag werd ze losgestapt door een vriendin van me
Na wat gestapt te hebben vond ze het genoeg en vond dat ik maar verder moest rijden. Hier het resultaat.
Dat beentje, ik vind haar op deze foto net een ezel
Dit vind ik een erg mooie foto
Jammer dat ik erop zit 
Hier waren we net terug van een aantal bokke-sprongetjes
Ik ontzettend serieus
Poging tot uitstrekken
En toen de galop, tegenwoordig maakt ze haarzelf heel sterk in de galop. Je ziet me ook regelmatig uit het zadel. Niet goed, maar dan ben ik waarschijnlijk ook een stukje uit mijn zadel getrokken, dan krijg ik ook weleens de neiging om wat te gaan staan in de beugels. Als ik mezelf erop betrap probeer ik ook zo snel mogelijk weer in mijn zadel te gaan zitten.
Hierna nog een stukje gedraafd, en toen heeft die vriendin van me haar lekker uitgestapt. Ze was flink nat, maar na het uitstappen weer goed opgedroogd.
Omdat het lekker weer was hebben we haar lekker afgespoten, dat vind ze heerlijk....
En als laatste natuurlijk heerlijk rollen. Hier zie je haar 7 stappenplan
Stap 1: Je draait een aantal rondjes
Stap 2: Als je een goede plek hebt gevonden ga je lekker liggen
Stap 3: Je zorgt eerst dat je ene kant lekker smerig is
Stap 4: En natuurlijk de andere kant ook
Stap 5: Dan ook nog je rug als je die nog niet helemaal smerig hebt gemaakt tijdens het omrollen.
Stap 6: Als je helemaal klaar bent sta je op. Ze is hier net een hondje

Stap 7: Tot slot even afschudden en dan aan je baasje laten zien hoe goed je bezig bent geweest.
Sorry voor de lading foto's. Ik hoop dat jullie ze leuk vonden. Bedankt voor jullie aandact. En een reactie en/of commentaar (liefst opbouwend) is altijd welkom.

) Als ik haar ga rijden is dat op het moment even een doel voor mij, aangezien ze me de laatste tijd uit het zadel probeert te trekken. Dit heeft ze nog nooit gedaan. Ik wil hiermee mijn beroerde houding niet helemaal goedpraten want ik weet dat er dingen zijn waar hard aan gesleuteld mag worden, maar dat is wel 1 van de problemen waardoor het lijkt (en het ook weleens is) dat ik ontzettend gespannen op mijn paard zit.