Ik heb al eerder foto's geplaatst van de eerste dag, maar die waren niet zo mooi omdat ik mn pa toen nog niet uitgelegd had hoe die moest timen
. Dit zijn foto's van de eerste dag die er nog niet opstonden omdat mn uploadsite het niet deed (van de prijsuitreiking en ereronde) en foto's van de 2e dag omdat ik daarna gelijk op vakantie ben gegaan en nu pas terug ben Even in t kort:
de eerste dag waren er 2 ringen met 23 deelnemers. Dus in totaal 46. van elke 23 mochten de beste 10 door. Ik werd 4e in mijn ring en mocht dus door. Zondag werden de 2 ringen bij elkaar gevoegd en waren dus de beste 20 van brabant nog over
. Zondag werd ik 3e! Je zou dus zegge 3e van Brabant omdat het overkampen was. Helaas was da allemaal raar geregeld en werd het "gemiddeld", ik werd dus 4e in totaal over het hele weekend. Maar 4e van Brabant vind ik ook heel goed, maar veel mensen waren het niet eens met hoe dat werd berekend. Nou hier de foto's: kijk en geniet
!DAG 1
Tijdens de prijsuitreiking, ik ben met t blauwe lint. De deken die dat andere beestje op heeft heeft ie niet gewonne maar het was zeg maar even een geleende pony
! Tijdens de Parade:
"Baasje ik vind dit totaal NIET leuk, heb ik net mn best gedaan laat je me hier rond lopen ik de herrie en de drukte
"Ringmeester:"We doen een ere rondje in DRAF."
Bonny:"Hoe eerder we hier weg zijn hoe beter!"
DAG 2 (staan totaal NIET op volgorde en spreken voorzich
)
foto...Beetje Scheef..
Hele mooie foto.. Knap paardje

En de prijsuitreiking
Dit is zegmaar van zondag de uitslag (ik dus 3e)
en dit is de uitslag in totaal (ik dus 4e)
De pony van de kampioen was trouwens echt een plaatje! ZOooo mooi!
En nog een met mijn instructrice, zonder haar was ik niet zo ver gekomen!
Commentaar is natuurlijk welkom! Maar ik ben heel tevreden met hoe die liep!!
Groetjes Sanne

! Maar hij wilde door die andere pony heen en ja dan doet ie zn kop omhoog en krijg je mini steigerinkjes..