Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

En hoort daar niet te zitten

muiszje schreef:(vind vorsere mensen trouwens mooier op een paard dan een slang.)
Ik vind het ten eerste er zelf netter uit zien als je een wat slanker persoon op een paard of pony ziet rijden, dan een wat gezettere persoon. Maar die is persoonlijk natuurlijk. Qua beenligging, tja het ligt er net maar aan hoe goede en vaste zit een ruiter heeft. Maar als je echt te dikke (boven)benen hebt, zie je vaak dat de ruiter toch niet geheel netjes op het paard kan blijven zitten. 
.
Ik ben gewoon ronduit dik! Ik was vroeger 133 kg. Ben toen in 1 jaar tijd 55 kilo afgevallen. Toen heb ik een paard gekocht en in de loop van de jaren zijn er weer zo'n 20 kilootjes bij geslopen.
Jammer genoeg!
Ik vind eigenlijk dat een slank (dus niet mager) persoon er netter uitzien dat iemand die echt dik is. Maar daarentegen vind ik iemand die echt mager is ook niet netjes. Het moet er precies tussen in liggen vind ik
Niet beledigend bedoeld hoor, maar als je lange benen hebt en vrij slank bent, kan je de paardenrug denk ik wat beter aanvoelen...Maar dikkige mensen kunnen ook goed rijden hoor
Maar als je nou eens kijkt naar ruiters die aan te top rijden..zijn vrijwel allemaal slank en rond de 1.75 ofzo... Samsam schreef:Tuurlijk is dat "het mooist" maar ja een knap iemand op een paard staat ook weer "mooier"dan een lelijkerd! Moeten die allemaal maar stoppen dan? Of mensen met Te lange benen, das ook weer niet "mooi".
ja en dan mag je eigenlijk ook alleen nog maar met hele "mooie"paarden rijden wat dat staat ook weer veeeel mooier!
ik heb namelijk nooit gezegd dat dikke mensen niet goed kunnen rijden...