Eigenlijk klopte het niet want ze hadden een tijd verkeerd gerekend.Eerst de foto's van de dressuur. Gamble is te lang in de hals en liep niet lekker door. De jury zei dat ook en mijn vader had veel 5en als resultaat
Mijn vader is pas begonnen met dressuur menlessen, ze moeten nog veel leren dus vandaar dat het beeld niet echt mooi is maar dat komt nog wel.

Vaardigheid, niet echt duidelijke foto's.

1 hindernis van de marathon, iemand anders had filmpjes gemaakt en daar heb ik stills uit gehaald. Ik had mn digi niet meer tijdens de marathon. Je kon door het water heen en mijn vader doet dus het alternatief. We wisten bij voorbaat al dat Gamble het water niet in wilde dus meteen het alternatief genomen. Hij moest een stukje langs het water en toen dacht Gamble al dat hij erin moest en wilde toen niet, zie je zo ook een foto van

Hier dacht ie dus dat ie het water in moest (hij hoefde alleen maar naar links toe) en ging toen lopen draaien om er weg te komen

En snel richting finish!

. Haha...Maar verder ging het eigenlijk best goed. We mogen toch niet klagen 8ste geworden van de 16.
Ik zal het nog even tegen mn vader zeggen.