Mooie dressuurwedstrijd foto's Ricardo/ Tinte

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 13:48

mooi paard

Vendell

Berichten: 430
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-04 14:41

Poehee, wordt wel een beetje stil van al die pluimen...
OK dan! Haha! Haha!

Ashleey_

Berichten: 5752
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 14:45

Vendell schreef:
Poehee, wordt wel een beetje stil van al die pluimen...
OK dan! Haha! Haha!


haha idd.. maar het is dan ook super gereden hoor..!! Haha!

yolande

Berichten: 309
Geregistreerd: 04-08-04
Woonplaats: Egmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 15:57

Hoooi,

Vroeger reed ik ook vaak wedstrijd in Tinte maar ik vond de buitenbaan daar altijd zo slecht na regen! Na het zien van je foto's vraag ik me af of je me kunt vertellen of het daar droog was in de week voor je wedstrijd (ik woon ondertussen in Haarlem) of dat er nou eindelijk wat aan die bodem is gedaan???

Marloes__

Berichten: 5207
Geregistreerd: 28-03-04
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 16:02

Zoo mooie foto's!! En ook een heej chique paardje! Vind alleen die galop foto's niet zo mooi. En gefeliciteerd Haha!

Vendell

Berichten: 430
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-04 21:44

yolande schreef:
Hoooi,

Vroeger reed ik ook vaak wedstrijd in Tinte maar ik vond de buitenbaan daar altijd zo slecht na regen! Na het zien van je foto's vraag ik me af of je me kunt vertellen of het daar droog was in de week voor je wedstrijd (ik woon ondertussen in Haarlem) of dat er nou eindelijk wat aan die bodem is gedaan???


Nou de buitenbaan was ook 'kielekiele'. Het had de week ervoor flink geregend en ik begreep dat de organisatie de hele nacht met een dompelpomp van plasje naar plasje is gelopen. OK dan! Tijdens de wedstrijd was het goed te doen. Er lagen enkel nog wat natte plekken naast de AC lijn, maar daar kwam mijn proef toch niet. Een probleem met deze bak is ook dat als het een lange poos droog is geweest deze heeeeel zwaar is. Het is niet mijn favoriete bak (ik ben verwend wat dat betreft), maar het was er wel heel gezellig. Ik denk dat je hier heel wat herkenning in ziet Yolande Haha!

Vendell

Berichten: 430
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-04 21:48

FuRyoMaRLoeS schreef:
Zoo mooie foto's!! En ook een heej chique paardje! Vind alleen die galop foto's niet zo mooi. En gefeliciteerd Haha!


Thanx Marloes. Het is goed te zien he; dat meneer de middengalop moeilijk vind, hij komt er een groot stuk met zijn koppie uit. Ik had het ook gezien op de foto. Meneer heeft zo'n kort nekkie dat het van bovenaf bijna niet te zien is of hij omhoog en eruit komt of enkel omhoog... oefenen dan maar Haha! Haha!

x_shirley_x

Berichten: 5215
Geregistreerd: 29-01-04
Woonplaats: Drunen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 22:39

Heey mooi bestje ziet er ook netjes uit!!