denken jullie dat ik kans maak met bestgaande en wat moet er nog veranderen...
over mijn ahum zo goede rijstijl: ik volg al lessen en het gaat al veel beter
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en hoorde ik langs de kant zo die fjord kan uitstrekken enzo ik hoefde alleen maar de automatische piloot in werking te stellen n ehm iets in te houden zodat hij wat hoger opgooide, maar verder, het is nogal een showpaardje, publiek die aanmoedigd en hem bewonderd vind ie super leuk. daarom heb ik al les genomen met nadruk op mijn houding omdat dat op dit moment het enigste is wat hier fout aan is zegmaar... het mooiste was dat ik bijn m-z pony's moest haha. de andere koudbloedachtige zegmaar had HIJ allemaal ingemaakt.
dit keer moest ik er bij de eerste ronde al uit omdat hij alleen maar de ring uit ging en toen die dr eindelijk inbleef maar stom rondjes ging rennen omdat zijn vriendinnetje stond de schreeuwen omdat de pony's die bij haar stonden allemaal al weg waren
maar met de keuring werd hij 3e zijn bouw was te weinig ontwikkeld oid maar zijn gangen maakte heel veel goed na mij eindigde een eerste premie fjord en daarna een 2e premie fjord voor mij een onwijs mooie stermerrie met haar kind.
ze wonnen geloof ik ook al veel op "echte" keuringen
maarja maakt ut uit! xdominiquex schreef:ik denk dat het in iedergeval al moeilijk is om met een fjord kans te maken met bestgaande rijpony, dat is niet banketstaaflig bedoeld ofzo maar omdat je zelf al zegt dat hij sloom is ... Ze zien volgens mij weten graag pony's die goed kunnen strekken en lekker voorwaarts zijn. maar je kan het natuurlijk altijd proberen is niks mis mee hoor !!!