Bas + Longe + Nieuw zadel = Megabok! :D

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-04 15:28

Nouja hij heeft wel eens een zadeltje op, maar dat was een plat pannekoekje, geen gewicht.
Dit was natuurlijk even anders.
Ben bezig met beleren en daar horen die bokken bij, niet elk paard pakt het meteen vrolijk op. Misschien dat je dacht dat hij al lang onder het zadel was ?
Als dat zo was en hij zou ineens zo doen bij een nieuw zadel zou ik ook zeggen : Hey dit klopt niet dat hij zo doet, kappen ermee.

Oren in de nek en bokken... tsja dat doen jonge paarden die voor het eerst een zadel ophebben wel vaker, ze vinden niet alles meteen leuk.
Zoals je kan zien loopt hij daarna normaal en toen ben ik ook gestopt, op het goede moment, juist zodat hij niets naars aan over houd, want kijk maar eens naar de oren en uitstraling op de latere foto's.

Je zei niet dat ie dood ging, maar dat is een uitdrukking van mij: Beestje gaat niet meteen dood.

Op bokt wordt nogal snel gedetailleerd bij foto's gezeurd, dit is niet goed, dat is zielig, zo zou ik het nooooit doen...pony dit, pony dat.. dan heb ik altijd zoiets van: Jongens, beestje gaat niet meteen dood

Maar goed, laten we de discussie maar staken, het ging om de foto's.
Naar mijn mening heeft Bas hier niets aan over gehouden.

@Horse_Lay_D:
Ik ga er zelf niet op rijden, no way, ben veel te oud/groot/zwaar ( forse 20 jarige Haha! )
Nee, het rijden is voor mijn verzorgstertje, die mag erop.
Ik ga volgend jaar met mennen aan de gang met hem Knipoog

MaiNat

Berichten: 3475
Geregistreerd: 29-10-02
Woonplaats: Niedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 17:40

Gave pony! Sanex je hoeft je niet te verdedigen want volgens mij is dat nergens voor nodig! Hij ziet er inderdaad groot uit voor een shet.

nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 18:27

Haha! Die gekke Bas.Echt geweldig wat je allemaal met hem heb berijkt al.Ik hoop dat jullie een paar hele leuke ritjes met de kar voor de boeg hebben *LOL* {ik heb ff je profiel gelezen}
@tessebes..zou jij ook ff moeten doen.dan kun je zien wat ze Bas al heeft geleerd.en dat ze niet zomaar wat doet. Knipoog

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-04 18:44

Ik verdedig mezelf niet, tenminste niet keihard alsof ik aangevallen wordt. Meld alleen even wat mijn mening is en hoe en waarom ik iets doe Knipoog

Vanmiddag had Bas trouwens zoiets van: Bekijk het maar, het regent, ik kom NIET uit het land om iets met jou te doen Haha!

gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 19:08

wat een leuk paardje zeg whehe echt grappige foto's Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 13:05

Whaaaaahaha! Wat een ge-wel-dig zadeltje! En dan dat shabrakje erbij! *LOL* Ik ben verliefd. Lovers

*LOL*

LadyRoS

Berichten: 164
Geregistreerd: 03-11-03
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 13:16

Okay ik heb er 1 ding over te zeggen. Bas is geweldig!! Haha! Gave foto's in je profiel!
Veel succes nog met em Lachen

Sassieja

Berichten: 4837
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 13:16

Prachtig! Wat een leuke foto's ook! Waar heb je dat zadeltje vandaan? Ziet er leuk uit! Jammer dat hij niet past!

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-04 13:18

Zadeltje kwam 2ehands bij Divoza vandaan, en hangt daar inmiddels weer Knipoog