Zaterdag 14 Augustus zijn ook wij met de club naar het Gelders Kampioenschap geweest. En vroeg je bed uit natuurlijk
. Ongeveer 4 uur 'r uit. Aankleden, eten, alles ff checken
enz. enz. En om 6 uur verzamelen en vertrekken. Ik heb 4-tal, voor de club dressuur en nog individueel voor mezelf dressuur gereden. 4-tal om 9.00 uur, verenigingsdressuur om 9.56 en individueel nog een keer om 14.04 uur.Hier dan de foto's van het 4-tal, losrijden en de proef:
Achtbanen van Six-Flags op de achtergrond

Ik vond zelf het 4-tal niet zo goed gaan. Met binnenkomen en bij C op de linkerhand schrok Irma van de hekjes ofzo
. Bij het halsstrekken ging ze in galop. Met de slangenvolte ging de voorste pony in galop en dat zag Irma, dus die ging ook in galop
. Iemand was onder de proef nog z'n sleutels verloren...Niet echt geweldig dus. Maar al met al hadden we toch nog 157 en 158 punten en een 7e plek. 1 plaatsje gestegen, vorig jaar stonden we 8e.Nu dan de foto's van de verenigingsdressuur en mijn individuele dressuur. 'k weet namelijk niet meer wat wat is, maargoed:
Ja ja
bergop rijden, haha nee deze foto is gewoon wat schuin genomen 
Gaaaalop! Ja, 'k zal maar wat zeggen anders is het ook zo stil he?
Dit vind ik ook hele mooie foto's:
Voor de verengingsdressuur had ik 169 punten. En met de verenigingskampioenschappen zijn we 2e geworden.
Individueel had ik 157 en 167 punten en een 4e prijs
.Nou dat was het weer.
Commentaar? Vertelt U het maar!