ff bij de mc donalds

Nouw wat vinde jullie er van .. ?? graag jullie mening maar het hoeft niet meer over de bomen te gaan want daar heb ik al tips van gekregen .. en let vooral niet op de kar het is maar voor ff ..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

....
.. maar het gaat nog goed en we gaan hem een beetje opknappen zover het nog gaat. En ze trekt niet onder der buik.. eigenlijk hoeft ze niet veel te trekken dat is het hem juist.. maar ik denk ook dat ze meer met haar borst trekt.. ach ja nou rijden we met een 4 wielige aleen daar heb ik geen foto's van gemaakt en ik heb er ook niet meer mee gereden.. omdat er dinge tussen zijn gekomen..ArwenLune schreef:Leuke kar, heb alleen het gevoel dat de balans verkeerd ligt, dat luistert vrij nauw bij een tweewieler. Volgens mij rust er geen gewicht op de schoft maar trekt het onder de buik.

Citaat:Leuke kar, heb alleen het gevoel dat de balans verkeerd ligt, dat luistert vrij nauw bij een tweewieler. Volgens mij rust er geen gewicht op de schoft maar trekt het onder de buik.