Vorige week kreeg ik daarbovenop ook nog eens heel erg last van mijn rug toen ik probeerde de trailer wat opzij te trekken om aan te koppelen, dus het zat allemaal niet mee
Pas de afgelopen dagen ging het iets beter. En toen kwam donderdag en vrijdag de regen en...
Aflasting van Friese Kampioenschappen voor de B en L1...
Die zaterdag was het toch mooi weer, en toen ik Luvdatossa tegen kwam op MSN was het snel geregeld... Zij zou even komen kijken bij Moenira en ze heeft toen gelijk maar even wat foto's gemaakt en een L1 proefje voorgelezen...
Moenira liep nog wat stug en hield nog wat vast in haar lijf, en ik zag op de foto's dat ik teveel probeerde te vragen met die binnenteugel met mijn buitenteugel wat te lang. Ik moet hem echt meer bij de hals houden, want op deze manier gaat ze ook nog eens kantelen...
Die ellendig hakken moet ik ook uitdrukken en dan blijft mijn onderbeen misschien ook wat beter naar voren zitten
Ze was niet goed voor het been die dag, dus daar moet ik strenger op zijn, want zo gaat het tenkoste van mijn houding.
Toch viel het me wel wat mee hoe het er op foto uitzag, want ik heb best problemen met haar gehad dat ze heel erg tegen de hand werd en zich echt heel erg vast hield en hier zag het er toch ook ontspannen uit. Terwijl ze pas op het einde echt een beetje begon te lopen. Hopelijk is ons dipje snel weer over en loopt zij weer fijn nagevelijk zodat ik wat meer kan letten op mezelf en kan ik straks weer rijden zonder pijn en met meer lichaamscontrole
Nou, hier dan onze foto' s
:

Sommige stukjes loopt ze al heel mooi horizontaal, andere loopt ze nog wat te lui van achteren. Dat ze vasthoud in het lijf maakt het voor ons allebij alleen maar moeilijker. In de les zijn we nu bezig met het laten zakken van de achterhand bij de overgangen. Maar dan heb ik hulp en meer geduld
en gaat het rijden altijd veel beter...'t Is niet voor niets dat ik 2 keer per week les heb en daarnaast nog les bij Carmen elke 2 weken...
Ik kan het gebruiken
In elk geval gaat het al weer stukken beter dan vorige week en langzaam komt het vertrouwen in ons weer terug...
Hopelijk lukt het Anneke om ons donderdag te komen filmen, want ik ben wel heel erg benieuwd hoe het er live uit ziet!
Natuurlijk moest Anneke ook even proberen na die tijd, en die foto's staan hier:
[HAW] Primeur... LuvdaTossa op een pony!
! Goed dat je zo bezig bent met les enzo
Het went