.Normaal gesproken is de clubles in de binnenbak, maar omdat mijn instructrice het warm het gingen we naar de buitenbak. Nu heb ik al een gloeiende hekel aan die bak omdat Racer daar spoken in de sloot ziet, maar nu was het wel heel erg.
Hij zag geen spoken, en was zelfs heel erg lief, maar de bak was zo zwaar dat hij zijn best wel deed maar het er niet netjes uitzag. De schat probeert het toch voor me
. Omdat hij zo'n moeite heeft met lopen in die bak kan ik weinig stelling vragen, omdat hij in de figuren meer bezig is zijn evenwicht te bewaren, dat zal je denk ik ook wel op de foto's zien. Ik zoek nog een slachtoffer die binnenkort eens goede foto's wil komen maken, ik wil jullie zo graag met trots foto's kunnen laten zien, want hij kan heel erg leuk lopen. Wie o wie?
Ik mis trouwens inderdaad een deel van mijn uitrusting, mijn laarzen zijn weer eens naar de fabriek, dus rijd ik met Anky kniekousen
.Enne volgende keer beloof ik dat ik mijn nieuwe setje op de foto zet
.Ik heb geen foto's van het instappen, mijn vader heeft de foto's gemaakt en houd meer van actiefoto's maken
.
Het beginnetje van schoudervoor/schouderbinnen (weet het verschil niet
)
Draven

Haha, we hadden ruzie

Afwenden en op de middenlijn enkeleseconde stilstaan (mooie foto

Hij zet zijn achterbenen er al goed onder!

Soms komt mijn oude probleem weer naar boven
(naar voren zitten)
Dikke lol, dat meisje achter me is ontzettend bijdehand en maakte een geweldige opmerking
. (galop)Sommige foto's zijn niet zo mooi, dat komt door het lichter maken, ze waren erg donker.