Nu al een aantal keer een berichtje op Bokt geschreven en nog nooit rijfoto`s geplaats krijgen jullie dus nu rij foto`s te zien, dit is mijn paardje niet ff btw het zijn de hafjes van me vriendin.
Ow ja en please let niet op me houding, wat die is allerberoerst, was die zaterdags wezen stappen een knappe kater en ut was heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg heet!!!!!
Binnenkort nettere rijfoto`s maar daarop moeten jullie nog even wachten!!
Ik weet niet super veel over de paardjes maar zal zo duidelijk mogelijk zijn.
(ze staan op volgorde)
Dit is het kleinste ondeugenste shet die er volgens mij in het Noorden rondloopt, hij heet Meandor en het is een hengstje van ongeveer 1.00
Dit zijn Medusa en Cedi (rechts Duus en links Cedi, Duus is mamma van Cedi en ongeveer 10 jaar oud, Cedi is net een paar weken onder het zadel en zondag 08-08 voor het eerst meegeweest op een buitenrit)
Duus opgezadeld en al en Alina eerst even stappen (Duus is in dr jongere jaartjes L1 geweest en daar valt nu niks meer van te zien, ow ja ze heeft een superdikke grasbuik en het zadel ligt te ver naar voren maar dat werkt niet helemaal meer bij dr omdat ze ten eerste bijna geen schoft heeft en ten tweede zit die dikke buik in de weg)
Dit is dus Cedi compleet in rij-outfit (let niet op het zadeltje, ze heeft nog geen goed zadel voor Cedi dus dan eerst hier maar mee toch iets ondersteuning)Alina weer btw
Dit was dus al buiten en mijn vooruit aanzicht Cedi zou en moest voorop lopen (ook omdat ze een stuk sneller was dan Duus hahaha)
Dit was mijn onderuitzicht, de manen van ons Duusje
En ja hoor alsof jullie nog niet genoeg van Cedi hebben gezien, hier is ze nog een keertje, beetje shaggie aan het kijken maar ja
En ja hoor na lang wachten hier de primeur ik op Duus, best wel een gare foto maar ik had na een kwartier al last van me kont hahahaha aub let niet op me houding ik weet dat ik zeer bagger zit
(en ik schaam me diep)Cedi`s hoofdje en hele mooie witte maantjes
Ikke bijna achterste voor op Medusa, oehhhhhhh dat been
(ik schaam me nu nog dieper
)En nog even mooi poseren (links Alina op Cedi en rechts ik op Medusa)
En hahaha vanuit de woonwijk maar weer naar huis gegaan (was veel te warm voor de paardjes maar ook voor ons) (links Cedi en rechts Duus)
Hier nog even een mooie standfoto van een zwetende Cedi
Ow ja voor de gene die het nog niet wisten Nike sponsort zielige paardjes: Cedi met Nike pet op
Hier een zeer moe en zielig paardje genaamd Medusa
Hier Duus nog een keer alleen dan een stukje minder zielig maar nog steeds moe!!
En natuurlijk konden de hopjes het niet laten om even mooi met Alina op de foto te gaan (links Cedi, midden Alina en rechts Medusa)
En ja hoor omdat ze mij ook wel een beetje lief vonden wilden ze ook nog wel even met mij poseren (zelfde opstelling als zonet alleen dan ikke in het midden, let niet te veel op mij aub)
Zo dit waren dus de foto`s van de denderende buitenrit met 30 graden en een kater niet op deze manier voor herhaling vatbaar hahaha, binnenkort zijn er foto`s van mij te bewonderen op mijn eigen skeetje Fernando maar hiet mogen jullie nog even op wachten, commentaar het ik niet nodig want ik weet dondergoed dat dit alles behalve paardrijden is (sorry daarvoor)
Hopelijk hebben jullie genoten
Groetjes Grietje en hoefjes Duus en Cedi
Jah echte kruisjes. 

Die tegen de muur. Hoe komt dat??
*
Kun je ook genieten van het Friese weer