Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
! Maar af en toe kan een Orun diploma een aardige hulp zijn
, vooral wanneer je geen internationale succesen kun vermelden in je CV want helaas kijken mensen daar erg naar wanneer ze instructie zoeken.
. De kinderen/volwassenen lopen te klagen omdat ze geen goed les krijgen. Maar ze kunnen bijna niemand vinden voor een redelijk prijs per uur.
.
. De kinderen/volwassenen lopen te klagen omdat ze geen goed les krijgen. Maar ze kunnen bijna niemand vinden voor een redelijk prijs per uur.
.
.
aan mensen die denken dat ze les kunnen geven
. Ik ben ook vaak genoeg benaderd door verschillende mensen om les te gaan geven maar les geven is echt een vak apart, en ik begin er niet aan.
, goh dat help ook al niet echt.
\\ . Ze kan heel gedetailleerd zijn gedrag voorspellen in verschillende situaties en omstandigheden en weet ook haarfijn uit te leggen wat de oorzaak is van het wel/niet slagen van een oefening. En dan te bedenken dat ik datzelfde paard al dik 4 jaar heb en dat zij er nog nooit op gereden heeft
. Zij heeft dus helemaal begrepen wat lesgeven is!!

.
]