Mijn proeven gingen niet super, in de eerste proef gleed ik 2x weg en in de 2e proef reed ik verkeerd en dus deed ik een middendraf op de verkeerde hand. De jury heeft dit niet opgemerkt en ook geen minpunten gegeven op mijn protocol. Om 15.00 uur deed ik mee aan de parade, Jaike was helemaal opgefokt en vond het supergaaf ze was niet te houden
Na de parade was de prijsuitreiking ik had 157 en 161 punten dus ik was superblij!!!Nadat ik gereden had zijn we nog even bij de Z bak wezen kijken (en een patatje wezen eten
) bij de Z bak kwamen we deze gave hengst tegen, ik kan even niet op zijn naam komen
Daarna weer even terug om Jaike in de gaten te houden, gelukkig was het in de trailer niet zo heel warm want hij stond in de schaduw van de bomen.
Kiekeboe!
Daarna werd het tijd voor de parade, eerst verzamelen op het gras. Je moest 2 aan 2 en ik was nog maar in mijn uppie op dit moment
Al gauw kwam er iemand naast mij rijden (Hester met Kempenaars Tiesto) dus dat was wel gezellig, heb meteen even gemeld dat het mijn eerste keer was en Hester heeft me goed opgevangen
En toen kwamen er 54 combinaties en 9 aanspanningen de bak binnen
Hahaha en een super foto

Volgende keer maar is mijn bril schoonmaken