Vorig jaar heb ik hem al een keer mogen rijden dat beviel super! Ook dit jaar mocht ik weer even proberen rond te tuffen en zelfs een wissel proberen te springen, maar dat wou ik niet

Gisteren hebben we alles op de video gezet en erg leerzaam om weer even later alles terug te zien. De appuyementen, travers en schouderbinnenwaarts verliepen allemaal redelijk leuk
Ik vond het moeilijk zijn stuur te vinden en Lois is af en toe echt een slingeraap
De galop was net als vorig jaar een ramp... Ik ben mijn kleine Mirk met zijn bijna 4 takt galop gewend en nu ik op een écht paard zat met geweldige galoppassen had ik het gevoel dat ik bijna gelanceerd werd... Ook zat ik scheef zodat Lois van zich zelf braaf ging wisselen!!! En ik zei dat ik geen wissel wou rijden!

Vanochtend eerst Jolanda gereden. Het was erg warm maar ik vond het super eruit zien! Elk jaar dat ik kom zijn zij met grote stappen vooruit gegaan. Wat ik super aan Jolanda vind is dat zij er nuchter en bescheiden onder alles blijft en ik denk dat er een boel mensen hier wat van kunnen leren...
Na Jolanda ik erop. Eerst wat stappen en toen draven. Mijn gevoel was beter dan die van gisteren, maar dat kwam vast doordat Jolanda hem eerst gereden had...
Er zijn wat plaatjes van geschoten en er zitten best wel een paar leuke plaatjes bij, al zeg ik het zelf
Na het laatste plaatje ben ik nog door Lois gelanceerd. Hij zag plotseling iets verschuiven, sprong weg, ik raakte uit balans en schrok, Lois schrok daar weer van en baf... ik op de grond
Lois van slag, arm paard
Later uitgestapt en Lois goed beloond. Arme Lois
Jolanda bedankt en Lois ook... super dat ik wat oefeningen op je rond had mogen tuffen
Eerst even stappen...

Drafje
En... voor welke rijvereniging rijd ik???