Ik geef 1x per week les aan Lucinda.
Ze rijd Zhivago plus minus 3 keer in de week.
We zijn van de boerderij verhuis naar een pension stal, waar we het eigenlijk best naar ons zin hebben.
Zhivago loopt super in de lekkere rijbak.
We zijn in de les aan het oefenen aan het stelling vragen en nagefenlijk lopen.
Zhivago doet het beter als ooit in de nieuwe rijbak.
We hebben ook een sprongetje geprobeerd, ik eerst tot 70 cm en daarna Lucinda die heeft gewoon een kruisje gesprongen, ze moet nog even wennen aan de nieuwe bak.
Eerst ik even losrijden 1 foto:
Daarna Luu:
Het gaat echt steeds beter met die 2, eerst kreeg ze die ontspanning niet, maar nu loopt ie super bij d'r.
In galop raakt ze hem wel weer kwijt, maar daar zijn we mee bezig, vind dat ze het nu al super doet.
Sprongetje:
Luu vond het enger als Chief, was wel grappig, maar ging erg goed voor een eerste keer, ook Zhivago deed het super, ik heb 70CM gespongen, hij vond het in het begin een btje eng, maar daarna zonder moeite jump erover heen.
Hier gaat het al beter, allebei een stuk rustiger, niet meer bang samen
lekker stel 
Toppunt van ontspannen, lekker gaan slapen.
Okè, en als Chief dan geen zin meer heeft gaan we rek en strek oefeneningen doen om onder de les uit te komen, dondersteen:
Zo te zien von Lucinda het wel grappig
Ik niet want hij wilde niet luisteren en wilde verder met de les

Maar het gaat echt steeds beter, zie elke week alweer verbetering in die 2.
De eerste keer dat ik haar les gaf nam Zhivago haar zwaar in de zeik, gewoon stilstaan en niet verder lopen.
En als ik erop klom doen alsof je een onschuldig visje bent, en netjes gaan lopen
Liefs Lisette
Ps. Wat is hij mooi hè, mèt staart
[1e wat me opvalt
]
).
hiers het helemaal blauw