Nu ben ik sinds een maand denk ik, weer opnieuw begonnen met hem. Hij pakt alles erg goed op en ik ben erg trots op hem!
Hier en daar hebben we nog flinke meningsverschillen maar die gaan ook nog wel weg.
Gelieve geen commentaar over het halster, ik ben nog steeds opzoek naar een bitlooshoofdstel om mee te rijden, dit halster schuift veel te veel, waardoor ik nog minder te zeggen heb.
Ook ging het vandaag niet zo lekker, omdat ik ivbm de hitte en ponykamp twee weken niet op hem had gezeten.
Tips en Hints: GRAAG! Daar kan ik alleen maar van leren, maar wees wel wat mild met je commentaar.
Hier komen de foto's.
Ik had al wat losgereden voordat mijn moeder kwam, maar hier nog een stapfoto
1.Ruzie, ik wil denk ik rechtdoor en hij linksaf of omdraaien ofzo

2.Stills van een drafje
3.Drafje, waar volgens mij toch netjes de achterhand eronder staat.
4.
5.Still van voren, in draf een volte.
6.Een kopschudstil
Ik hoop maar dat hij dit deed omdat er dazen waren en niet dat hij een of andere tik heeft ontwikkeld
7.Nog meer draf (stills)
8.De slechtste foto, maar ook een goede foto. Hij heeft erg veel moeite met galoperen, moet hem erg veel aanmoedigen om in galop te gaan, rechtergalop was me nog nooit gelukt en op de foto toont hij dus voor het eerst de rechtergalop! Maar hij wordt in galop snel onbestuurbaar, hier springt hij dus naar rechts, terwijl ik lekker een lange zijde wilde galoperen
Mijn houding is zwaar bagger hier, dat weet ik. Zodra er 'iets' gebeurd ga ik meteen voorover zitten en doe mijn handen hoog, ik probeer het al af te leren, maar het lukt nog niet helemaal.Misschien hebben de bokkers tips over hoe ik hem zekerder maak in de galop en hem recht kan houden?
Linksom is het zodra hij galopeerd niet zo'n groot probleem, dan gaat hij liever rechtdoor dan een volte oid in, dan kan ik ook wel een heel rondje galoperen.
9.En lekker uitstappen.
10. Ff nog poseren

11. En PIKSIEKNUFFEL!
12.Ik heb expres ook de slechtere momenten erop gezet, zodat jullie me misschien tips e.d. kunnen geven over wat ik fout doe en wat ik beter zou kunnen doen. Ik ben in elk geval al erg trots op het ventje dat hij mij op zijn rug laat zitten