Losdraven.. Ik begin altijd met overgangen, figuren en vooral veel schakelen aan een lange teugel, omdat ze anders totaal niet voor m'n been is. Ze loopt dan wel sterren te kijken, maar het is de beste manier om haar fijn voorwaarts te krijgen.
Van hand veranderen.
Gewoon een drafje.. Vind ik best een mooie foto.
Poging tot middendraf. Heeft ze erg veel moeite mee, wordt hard aan gewerkt. Heb voor de verandering m'n handen een keer netjes voor me uit (nu nog rechtop..)
Proberen wat meer lengte van voren te krijgen, is ook nog moeilijk (als je ruimte krijgt van voren doe je toch je neus naar voren en omhoog om rond te kijken en niet naar beneden
denkt Lady altijd
)Hier is duidelijk te zien dat ze tegen m'n hand in komt in een middendraf.
Weer wat meer lengte erin proberen te rijden (Mijn been heeft tijdelijk een eigen leven..)
En weer een leuk drafje.
Voor de verandering weereens wat laten zakken

Eh, hier was het de bedoeling dat we gingen wijken, maar Lady vindt het weer te moeilijk en denkt *kop omhoog en wegrennen, veeel leuker*
Galopje
En nog een galopje
En als laatste d'r heerlijke koppie

(Schaam me diep voor mijn elleboog
)Opbouwende kritiek en commentaar kan ik best hebben, maar of ik er wat mee doe is iets anders
Mijn houding wordt nog veel aan gesleuteld en is al een hoop aan gesleuteld (zoek maar eens oude foto's op HAW of kijk in m'n profiel
dan zie je wat er al verbeterd is), dus heeft niet zoveel nut om te zeggen dat ik niet altijd netjes zit.. Dat m'n teugels vaak te lang zijn is ook al bekend.
En hou er rekening mee dat Lady pas weer een weekje aan het werk is na 2 weken alleen maar gras gemaaid te hebben

probeer niet constant naar je paard te kijken, maar recht voor je uit..

Bedankt voor de leuke en positieve reacties
Heel fout, ik weet, maar ik moet op zóveel letten 
Ben stiekem wel trots op ons allebei hoor