Ik bij Joeri in de stand... Liefff
Alleen wilde de camera niet scherpstellen.Lieke met Joeri... Valt toch best mee hoe groot ie is?
Gewoon draf - galop - draf
Ooh wat loopt ie hier netjes

Linkergalopje...
...en weer een eindje draven.
Ik reed hem gisteren twee uur, met voor mij een uur pauze, dus hier stap ik weer opnieuw op. De camera begeeft het hier definitief...
Omdat alle foto's er zo uit begonnen te zien, is Lieke opgehouden met foto's maken...
... wat ik wel heel jammer vond aangezien ik halverwege dat uur de thiedeman een gaatje losser had gedaan, omdat hij fijn ontspannen liep. Dat ging heel goed, al ging hij uiteindelijk wel met zijn hoofd slaan. Alleen kon ik niet echt ingrijpen als hij ervandoor zou gaan (ook de reden waarom de thiedeman normaal strakker zit, volgens mij mocht ik 'm niet eens losser doen
)... Ik ging er maar vanuit dat ie daar te lui voor zou zijn, maar hij is bang voor honden, en jawel hoor, op tien meter afstand springt ineens een hond zowat de bak in... Hij schrok wel, maar voordat hij bedacht dat er vandoorgaan een betere optie was had ik hem al de andere kant uitgestuurd - ongelukken voorkom ik liever.
! Het valt me op dat alle andere paarden daar dezelfde setjes aan hebbe.. Klopt dat?? 

), zijn oplossing tegen de jeuk is heel hard gaan lopen, en dan natuurlijk wel vol op de voorhand en totaal niet ontspannen....
haha!) !!!
helemaal op het strakste gaatje, dat vind ik wel minder van de manege...