Meeting miesie en Sidney!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Meeting miesie en Sidney!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-04 20:29

Was een leuke meeting. En echt een schat van pony zeg. Lovers

Miesie+ Sidney ( en maar niet vertellen hoe mijn poging ging om dr oortjes naar voren te krijgen he? *LOL*
Afbeelding
Afbeelding
En aan het werk:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Toen ik erop, en dat viel niet mee. Haha! Mijn houding trouwens bah, maargoed heb ook al een tijdje niet gereden.
Afbeelding
Afbeelding
Jemig, nog schever Bloos!
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Toffe foto!
Afbeelding


Zazoutje

Berichten: 4797
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 20:35

leuke foto's! Die 2 foto is leuk! Wat lijkt Sidney groot zeg! Zo groot is ze toch niet? Was vast wel gezellig Lachen

Sallie en Zaz mis jullie! Vriendjes zijn?
Lovers Porthos & Zonique Lovers

SnelleMarz
Berichten: 8846
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 20:36

Over je houding zal ik niet beginnen Vork
het blijft een mooi peerd *LOL*

joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 20:41

leuke fotos jammer dat dat wit soms zo belicht was!!
leuk beestje!!

<3

Duncan

Berichten: 1562
Geregistreerd: 02-05-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 21:04

Afbeelding

Wat doet die zweep daar? wel een mooi paard

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 22:44

Heey, waar is die foto van jou op de heuvel??

Ik heb me zweep daar, voor als ze omhoog komt dat ik d'r een tik tussen de oren kan verkopen ~~}>
Ze was een beetje opstandig, als ik ging halthouden en ik wilde buigen dan dacht mevrouw daar anders over en ging de lucht in!

Let_be
Berichten: 7796
Geregistreerd: 25-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 22:55

O jeej, daar ga je veel commentaar over krijgen, hihi.

Zelf vind ik het niet zo erg, zolang je het maar goed gebruikt. Ik bedoel: Het totaal plaatje is goed en ze ziet er echt niet mishandeld uit!
Ze mogen soms best weten als iets niet mag, en een tik kan op allerlei manier opgevat worden (slaan, tikje, meppen ect).

Zijn leuke foto's en een leuke pony hoor!

Savannah (Z2) :):) & Aldate <3 & Giorado :~ !
http://www.horse4u.nl

Pasja

Berichten: 1038
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 22:58

Leuke foto's zeg...!
Maar Jemig wat Blinkt ze weer... Wow!
Je hebt haar wel goed schoongekregen van de vorige keer dat ze zó vies was... Clown

Shanti Kusje

Moreno Kusje

Zazoutje

Berichten: 4797
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 23:03

Afbeelding
Hier Lydia met Sidney op de heuvel.. Ik weet niet of ik hem mocht plaatsen eigenlijk ~~}>

Sallie en Zaz mis jullie! Vriendjes zijn?
Lovers Porthos & Zonique Lovers

Tallie1979
Berichten: 22742
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 23:07

wow, wat is die pony wit zeg!! Bloos!

Wel een plaatje hoor!!

Miss_Petit
Berichten: 5447
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 23:09

Off topic, Avanti weet je dat je er hier veel knapper uit ziet als op de poseer foto's die je normaal plaatst Knipoog

talented

Berichten: 2434
Geregistreerd: 26-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 23:09

miesie schreef:
Heey, waar is die foto van jou op de heuvel??

Ik heb me zweep daar, voor als ze omhoog komt dat ik d'r een tik tussen de oren kan verkopen ~~}>
Ze was een beetje opstandig, als ik ging halthouden en ik wilde buigen dan dacht mevrouw daar anders over en ging de lucht in!



ik neem aan dat dit een grap is Verward .. zoniet dan vind ik je niet erg wijs om met een zweep te slaan op een paard zn hoofd! Je kan het veel beter met een natte spons doen, wanneer je deze tussen zijn oren slaat als hij omhoog komt maakt dit zeker zoveel indruk als een zweep, en het is een STUK vriendelijker!!!

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 23:46

talented schreef:
ik neem aan dat dit een grap is Verward .. zoniet dan vind ik je niet erg wijs om met een zweep te slaan op een paard zn hoofd! Je kan het veel beter met een natte spons doen, wanneer je deze tussen zijn oren slaat als hij omhoog komt maakt dit zeker zoveel indruk als een zweep, en het is een STUK vriendelijker!!!

Ik heb hem nog nooit hoeven gebruiken! Het is een slimme merrie zodra mijn zweep zo is, durft ze niet eens omhoog te komen Verward Misschien dat iemand het ooit al bij haar gedaan heeft.
En als ze het zou doen zou ik haar gewoon een tik tegen de hals geven, dan komt het wel over denk ik..
Meestal krijgt ze dan gewoon een tik op d'r kont, maar zodra de zweep boven haar hangt durft ze het niet.

Maar het was idd een beetje sarcastich bedoeld, vandaar die smilie er ook bij Haha!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 01:46

Een hele tijd geleden heb je eens een topic geplaatst, vergeleken met deze foto's vind ik dat jullie erg vooruit gegaan zijn zeg

En tsja, ze is weer sprankelend wit Haha!

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 10:26

Ik vind de foto's van miesie er netjes uit zien redelijk ontspannen..
Maar op de foto's waar jij rijd Avanti is t net alsof je vreselijk in haar mond hangt.
(correct me if i'm wrong)

Wel een onwijs mooie pony Lachen!!!

Allerliefste Kasper en Mick, Ik zal jullie NOOIT vergeten

Sok

Berichten: 15059
Geregistreerd: 02-12-03
Woonplaats: 't Noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 14:25

ik vond het er meer uitzien dat Sidney een beetje erg op haar hand steund... Scheve mond
ziet er leuk uit hoor
en die zweep... tja, als t niet anders kan, kan het niet anders Knipoog
hij heeft idd maar naar je te luisteren

'In het land der blinden is eenoog koning'

DiantaM
Berichten: 11274
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 14:27

Ik vind t knap hoor mies!! Die pony is zo vreselijk moeilijk om te rijden, ze is zo sterk!! Ik heb bewondering voor je mies, dat het je lukt om haar lekker ontspannen te rijden!!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-04 16:39

Angelique18 schreef:
Ik vind de foto's van miesie er netjes uit zien redelijk ontspannen..
Maar op de foto's waar jij rijd Avanti is t net alsof je vreselijk in haar mond hangt.
(correct me if i'm wrong)

Wel een onwijs mooie pony Lachen!!!



Uhm nee hoor ik trek niet in haar mond, ze hangt op de teugels, opzich ging dat op het eind wel over he Mies?

Was helemaal niet bezig met naar benden rijden meer voorwaats en een beetje bij elkaar enzo. Knipoog

luna_cockie

Berichten: 2167
Geregistreerd: 18-06-02
Woonplaats: Djalamabad

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 16:46

talented schreef:
Je kan het veel beter met een natte spons doen


Ehm...leuk idee hoor maar hoe wou jij gaan rijden met een natte spons in je hand..... Verward

Maar on-topic: Leuk (WIT!!) paardje!!

HARDCORE
DE HARDE KERN
DE ONDERGROND

talented

Berichten: 2434
Geregistreerd: 26-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 17:02

luna_cockie schreef:
Ehm...leuk idee hoor maar hoe wou jij gaan rijden met een natte spons in je hand..... Verward

Maar on-topic: Leuk (WIT!!) paardje!!


Ik heb zelf een paard gereden die constant steigerde. Wanneer je een natte spons in je hand hebt, en hij steigert al na tien seconden, hoef je er helemaal niet lang mee te rijden en geeft het ook geen problemen... En het werkt echt... of een rauw ei..da werkt ook perfect Lachen En het is STUKKEN vriendelijker dan met een zweep erop te gaan...

mesastamp

Berichten: 3853
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 17:14

talented schreef:
ik neem aan dat dit een grap is Verward .. zoniet dan vind ik je niet erg wijs om met een zweep te slaan op een paard zn hoofd! Je kan het veel beter met een natte spons doen, wanneer je deze tussen zijn oren slaat als hij omhoog komt maakt dit zeker zoveel indruk als een zweep, en het is een STUK vriendelijker!!!

ach ja ieder zo ze eigen manier en ze leren het wel af... en echt weer een bokt opmerking...de pony ziet er byzonder goed uit en niet mishandeld toch Verward maar ja ik had dit beter niet kunnen plaatsen ( ik zeg weer wat ik denk en dat moet ik eigenlijk niet doen Bloos strax krijg ik de naam weer.... maar voor de eigenaar van d epony
EEN SUPER SUPER MOOI BEESTJE!!

Just Beleve and HOPE

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 18:05

Sily schreef:
Een hele tijd geleden heb je eens een topic geplaatst, vergeleken met deze foto's vind ik dat jullie erg vooruit gegaan zijn zeg

En tsja, ze is weer sprankelend wit Haha!

We zijn idd vooruit gegaan...
Ik ben nu meer bezig met een actieve achterhand en probeer zo naar de ontspanning toe te werken.. Heel lang instappen ook en als het dan niet gaat weer terug naar de stap en een beetje ontspanning opzoeken!

Angelique het is idd, zo wat mietje zegt, het is jammer genoeg andersom..
Toch vond ik dat Lydia haar netjes reed voor de eerste keer, want ze is gewoon zo ontzettend moeilijk en anders om te rijden (hier kunnen een aantal bokkers over meepraten Schijnheilig )
En ze heeft ook niet lang gereden! Het ging op het eind ook al veel beter OK dan!

En iedereen bedankt voor de complimentjes en dat ze er zo wit uitziet, daar moet ik echt zooooveel moeite voor doen Ach gut

En nogmaals over de zweep ik heb hem nog niet zo gebruikt, ik ga het ook toch maar 's een keer met de spons proberen!
Het is alleen zo, dat ze het de ene keer wel doet en de andere keer niet...
Het is ook gelukkig zo weer over en het maakt echt totaal geen indruk op me Verward

MyBonfire
Berichten: 1318
Geregistreerd: 29-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 18:05

Mooi beestje hoor.. Ik vind het ook niet helemaal juist dat je een pony met je zweep slaat als ie omhoog komt, maar ieder zijn eigen manier ... Verder een hele gave pony.. mooi wit!

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 18:14

MyBonfire schreef:
Mooi beestje hoor.. Ik vind het ook niet helemaal juist dat je een pony met je zweep slaat als ie omhoog komt, maar ieder zijn eigen manier ... Verder een hele gave pony.. mooi wit!

Als ze bij mij omhoog komt heb ik mijn zweep altijd normaal, en sorry hoor, maar dan krijgt ze toch echt een tik op d'r billen...
Zulke dingen moet je op tijd afstraffen voor het erger wordt!


Maar genoeg gezeur over het omhoog komen, ik neem de volgende keer gewoon een spons mee en dan zal het wel zo over zijn Knipoog

Asmila

Berichten: 518
Geregistreerd: 15-10-03
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 18:27

die handen mogen wel een stuk hoger, met lage hand KAN je pony niet eens ontspannen ow ja en tussen de oren slaan zou ik niet doen, als je het iets te hard doet dan heb je geen paard meer. voor stijgeren zal altijd wel een reden zijn en dat los je niet op door tussen de oren te slaan. rijd je paardje dan weer vooruit. alleen maar tips hoor niet verkeerd opvatten. mij maakt het niet uit het is mijn paardje niet, ik geef alleen een tip wat je ermee doet is ander verhaal.

Mijn nieuwe aanwinst: Bas! (Florencio x krack c)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 bezoekers