[img]../upload/145/IWALDO_SPRONG_HEK.JPG[/img]
Waldo en baas over een hek tijdens de jacht..
[img]../upload/145/IWALDO_SPRONG_DE_KLOS.JPG[/img]
Waldo en baas over een heggetje(?!) met publiek.. Vooral dat romantische paartje vind ik mooi LOL (en op t bordje staat: "De Klos" hihihi)
[img]../upload/145/IWALDO_SLOOT.JPG[/img]
En de befaamde sloot... de meeste paarden zakken er eerst voorzichtig in en pringen dan (met een ruiter die tegen de beweging in zit) Maar Wallie niet hoor.. slootje??! Gewoon in volle galop er over heen
En ik maar hopen dat ie m wel op tijd ziet..
\\ Nouja Wijze foto's he? Jaja ze kunnen er wat van die twee!! Groetjes van Laura en heeeeele schattige Iwaldo

)
maar dat kan ik beter niet doen hihi schrok me wild.. Maarja Die jachtruiters zetten hun verstand op 0 en dat kan ik dan beter ook doen want als je gaat nadenken over wat er allemaal kan gebeuren.. aai nee dank je. Ik heb een keer een sloot gesprongen.. dat was ook ongewild hihi John moest ff iets pakken uit de auto tijdens de rust in de jacht dus ik parkeer Waldo in de berm voor een sloot (achter de sloot was het veld waar alle paarden liepen) Dus ik klim erop; Waldo opgewonden en denkt 'daar zie ik mijn vriendjes.. recht VOORUIT!' (sloot? who cares?) Nouja ik had dus nog nieteens mn beugels aan of meneer nam de sloot al LOL
Ken jij de jachtruiters van de KNJV of de Soestdijkse?