Verder was er nog een pony bijons op stal (extreem probleempaard die de nek vastzet) waar hij 30 min mee bezig was geweest maar bleef vasthouden wij dachten zelfs hij kan de pony niet losmaken maar daarna ineens liet die ineens los. dat was zo'n mooi gezicht! We stonden met open mond te kijken. De mensen die de methode niks vinden die moesten eigenlijk komen kijken want dat was echt het toppunt van probleempaard ze hadden alles al geprobeerd, dure lessen van topruiters fysio enz. dat hij dat ineens kon met dat beestje echt super! Ook was er een paard met zware hoefkatrol die zwaar kreupel liep en ineens super regelmatig liep. echt wonderbaarlijk!
maar goed hier de foto's je kunt wel zien datik vette lol had haha!
Het begin uitleg
contrastelling op rechterhand
schouderbinnenwaarts op linkerhand
2 keer staan 1 keer zitten in draf haha echt moeilijk, ik lachen
handen in de zij met staan heupen naar vorenmet zitten stukje naar voren ff lastig om uit te leggen
HEY niet aan me kont zitten!
met staan niet helemaal naar voren alleen je heupen!schouders naar achter, been stukje naar achter
benen goed( ik luister geconcentreerd)
Ik vroeg nog of de beugels wat langer moesten hij zei dat ik zo netjes reed en de beugels wel gaatje langer mochten als dat makkelijker reed.
Het was leerzaam en hij zei dat ik talent (leuk comlimentje!)had en dat het zonde was dat ik niet wist hoe het paard rechtgericht moest worden(daarom kwam ik om dat te leren haha) en hij vroeg aan publiek wie ze schuld is dat?ïk zei aan mij nee dat was het niet. ander zei: het paard dan?nee dat ook niet. hij zegt de gene die haar begeleid!me instructrice gelijk wegduiken haha. maar hij heeft haar daarna er meteen bij geroepen omalles duidelijk uit te leggen en ze heeft eigenlijk 2 uurtjes prive les gehad haha. Nee was echt een leuke dag. sorry voor de veel tekst maar dat moest ff
[/img]