hier nog eens fotootjes van L'Amour, mijn Haflingertje. Overlaatst was het zo warm dat ik besloot maar eens zonder zadel te rijden. Ging fantastisch, ze was heel braaf. In de galop ging ze veel rustiger dan anders, net of ze er rekening mee hield dat we zonder zadel reden ofzo? Was heerlijk. Daarna lekker afgespoeld en dan kon ze weer op de wei.
Hier de foto's:
Eerst natuurlijk even poseren
Tussendoor even halthouden (ja, ik weet het, voor me kijken)
Drafje
Stappen
Mijn zusje erop. Vind ik een hele mooie foto
Mijn zusje in galop
En mijn zusje springen. De sprong is niet goed genomen, maar dat was de enige gelukte foto, de anderen waren te laat of te vroeg
(shame on me)Na het werk heb ik het hoofdstel uitgedaan en hebben we er zo met twee een beetje rondjes mee gestapt en gedraafd. In de piste stonden twee hindernissen: die van op de foto en dan nog eentje va ong 20 cm hoog. Gaat L'Amour opeens op die lage hindernis af en gaat ze er over! Wij konden niets doen want konden niet sturen natuurlijk. Was in een rustig drafje, was echt wel grappig
Beetje mild met commentaar aub, is al tijden geleden dat ik zonder zadel heb gereden, dus m'n houding zal niet geweldig zijn.
En absoluut geen commentaar gewenst over cap, is eigen keuze! Ow ja en ook geen laarzen omdat het zo warm was.
Groetjes,
Tessa
maar daar hebben we t maar niet over eigen keus, ik "vergeet"hem ook wel eens...ssst 

:~ wow...