vanmiddag mocht mijn nichtje even op Vision rondhobbelen om haar zit wat te verbeteren. Spijtig genoeg vond Vision het gehobbel niet zo leuk en hebben we vooral gestapt
Heb mijn nichtje wat oefeningetjes laten doen die ik vroeger ook heb gedaan (met armen zwaaien enzo), haar beugels heb ik maar even aan gelaten voor de veiligheid
Daarna ben ik er nog even opgestapt, maar dan vlotte het natuurlijk niet zo meer.. Gelukkig heb ik sinds vorige week weer les

Commentaar mag, mits opbouwend; Ik weet dat hij op de foto's niet altijd aan de loodlijn loopt, maar liever zo dan in de krul getrokken, niet

Net opgezadeld:
Hier zat mijn nichtje er al op:
en in de piste:
en hier ik erop. Sorry voor deze ene keer dat ik mijn cap niet draag. Normaal heb ik hem altijd op, maar was eigenlijk niet van plan nog te rijden, en had geen zin nog eerst terug te lopen naar stal.
Sorry voor de slechte kwaliteit soms, heb ze moeten uitvergroten.
Oja, ben te weten gekomen dat Vision M2 heeft gelopen. Het laatste half jaar heeft hij stil gestaan, dus hij heeft ook even tijd nodig om er weer in te komen. In de les vorige week liep hij super, maar als ik alleen ben, krijg ik dat er nog niet helemaal uit, en zeker niet het eerste kwartier.
Binnenkort duidelijkere foto's
xxx