Nou ja, kijk zelf maar.
Dag 1 was nogal nat. Toen onweerde het verschikkelijk en mochten Beau en Pjelk een nachtje op stal. Eerst stonden ze apart maar ze bleven maar naar elkaar hinniken dus toen maar bij elkaar.

Helaas een beetje donker maar gezellig hadden ze het wel
De tweede dag was het weer beter en konden de paardjes de wei in weer in. Die was echt mega!

Genoeg gras te happen dus!
Gelukkig wilden ze toch ook nog wel rijden.

Gaan we nou!?
Toen ben ik dus maar een rondje bos met Pjelk gaan rijden die lekker voorwaarts en vrolijk was door alle nieuwigheden. Bij thuiskomst wou mijn moeder ook nog even.

Stoere Pjelk

Verstopt

Beau maakte zich intussen flink zorgen en bleef maar hinniken en heen en weer hollen.
Gelukkig kwam Pjelk ook snel weer terug.

------------------------------------------------------------------------------------
Tijdens deze week kon ik ook mooi oefenen met Beau en het karretje. Want Beau liep met ons vertrek nog maar twee weken voor de wagen en de rust van de Drenthse bossen was dus nog steeds wel welkom

En van achteren.
Mennen heb ik het meest gedaan maar ook heb ik Beau nog twee keer onder het zadel gereden.

Onderweg naar het bos

En in het bos
-----------------------------------------------------------------------------------
Ook zijn we nog met de hele familie en Pjelk in het bos gaan wandelen.
Heirbij gedroeg Pjelk zich werkelijk voorbeeldig en sjokte braaf met ieder familielid door het bos. Hier testte mijn vader hem even.

Wanneer gaan we in galop!?
Onderweg werd er natuurlijk ook gepicknickd en Pjelk mocht dus lekker grashappen

Toen werd het natuurlijk ook hoog tijd dat ik zelf op Pjelk klom

Ff poseren

Pjelk in zijn Belgiigste drafje en let ajb niet te erg op mijn houding

Na iedere rit gaf ik Pjelk hier een verkoelende douche. Echt een super wasplaats MET warm water!

Vanochtend wilde mijn zus nog wel even met Pjelk in de bak rijden. Hier stapte ze hem samen met haar zoontje van twee uit.

De nieuwe Edward Gal of toch de opvolger van Franke Sloothaak
?En tot slot nog even Pjelks knappe koppie

...Is ie niet te koop!!!!