Het wou echt niet tussen Thiemen en mij. Thiemen protesteerde tegen alles. Hij had zijn hoofd zo hoog dat hij hem niet meer hoger kon doen. En ik kwam net van 2 jaar manegeles af dus was brave rondhobbel-knollen gewend. Een keer ging het zo slecht tussen Thiemen en mij dat ik thuis heb liggen janken omdat ik had besloten maar met Thiemen te stoppen. Ik had het alleen nog niet tegen de eigenaren gezegd en na een week had ik best wel weer zin in rijden. Ging niet geweldig dus ik heb gevraagd om les. En dat heb ik nu!
Het ging meteen de eerste les al heel goed...Nu heb ik ong anderhalve maand les en heb ik mijn moeder gevraagd foto's te maken voor vergelijken. Maar toen ik opstapte ging het al mis want er stond iets nieuws aan zijkant van de bak een soort houten vierkant die onder gespoten was met grafiti dus dat was doodeng. Thiemen vliegt er meteen paar keer vandoor. Heb dus de hele les er niet echt lekker langs gereden. Ook had ik al week niet gereden wegens tijdgebrek dus hij was zoo superdruk. Maar toch wat foto's geschoten dus. Met superslechte digi en slechte fotograaf (sorry mams
)...Eerst wat foto's van Januari en Februari zodat je kan vergelijken:Januari
Halt houden:

Stapje:

Drafje:

Nog een keer stapje:

Februari
Stapje:

Drafje:

Galopje:

En nu de nieuwste foto's...Hier heb ik t-shirt aan,nieuw shabrak en is het veel mooier weer dus deze foto's lijken sowiezo mooier...Daar dus door heen kijken.
Gisteren(22-07)
Stap...Hier komt hij al naar beneden met zijn hoofd:
Stap of draf...Ik denk draf:
Drafje:
Hier heeft hij zijn hoofd weer wat omhoog...:
Ik? Geconcentreerd?
Ja ik weet dat ik voorover zit:
Goh wat heeft Thiemen er zin in...
Hier waren we bijna bij dat "enge" stuk:
Goedzooo Thiemen...
c-a recht oversteken...
Stap:
Uitstappen:
Ik zit trouwens zo voorover omdat Thiemen af en toe probeert zijn hoofd naar beneden te doen. Maar dat is dan maar paar passen(worden er steeds meer
) en dan doet hij hem weer snel omhoog. Dus dan zit ik wat voorover zodat hij mijn hand mee kan nemen naar voren. Het heeft om die 4 passen geen zin om de teugels langer te maken vandaar
. Dat komt nog wel
...En nou als laatst nog even een foto van de pitbull van stal:Commentaar mag als ik er wat aan heb...Geen commentaar op die eerste foto's want dat heb ik toen al gehad in die vorige topics...Ik weet dat het er heel slecht uitziet.
Groetjes Jildau!