) commentaar
Noud&ik hebben de laatste week een communicatie-probleempje,maar we gaan wel weer de goede kant op.Het verzet is op de foto's goed terug te zien,maar ik zet ze toch maar hier op het forum
ps: Je ziet ook duidelijk aan mijn houding(en die van Noud) dat het niet lekker marcheerd,maar goed er zijn op die momenten belangrijkere dingen dan netjes zitten...Foto staan op willekeurige volgorde,zal er zelf een beetje commentaar bij zetten,dat is van jullie natuurlijk ook welkom!
Hier tonen wij de perfecte harmonie tussen ruiter en paard
En hier nog een keer!Zie dat hoofd van mij....Je ziet Noud echt denken:"Ik zal en moet dit winnen,ik geef echt niet toe"!!(Maar ik dus ook niet)
Noud loopt hierr wel beter,maar je ziet de spanning in mijn rug hier duidelijk.
Hoezo verzet?
No comment...
"Travers"
was voor een Off-day als vandaag voldoendefoto's die nu komen,die in draf zijn,was ik aan het rollen en kneden geslagen.Flink laten inbuigen,zodat ie de boel eens los ging laten(Gymnastiseren met die boel zou mijn instruc. zeggen "lijkt wel een kameel"!!)
En tot slot nog wat galop,maar daar zitten de problemen niet.Die is en blijft sterk.
Zo,dit was het dan weer,zo hebben jullie weer eens een kijkje kunnen nemen bij een training van mij.
Byebye tot een volgende sessie!

)
),dus ook met een off day neem ik gewoon de traver mee(die hier trouwens niet is zoals het moet)Normaal gezien is dat voor hem een peulenschil.