I Present to you... Tiesto & Toronto

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nadir

Berichten: 12736
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 18:23

jess2130 schreef:
Mocht ik terug een jong paard hebben, ik zou hem NOOIT door jou laten inrijden... volgens mij heb jij een hele harde hand en deins je er niet voor terug om toch wel net iets teveel met het bit te spelen! Op een bepaalde foto vind ik het eerste paard in de krul getrokken, veel te korte halshouding voor de fase van africhting en als die slof toch gewoon eraan hangt, waarom kan hij er dan niet gewoon af...

Hee! Voordat je je mond open doet! Je komt bokt even binnen gewandelt...
Onderbouw je mening eens goed... Haha! Haha!

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 20:56

jess2130 schreef:
Mocht ik terug een jong paard hebben, ik zou hem NOOIT door jou laten inrijden... volgens mij heb jij een hele harde hand en deins je er niet voor terug om toch wel net iets teveel met het bit te spelen! Op een bepaalde foto vind ik het eerste paard in de krul getrokken, veel te korte halshouding voor de fase van africhting en als die slof toch gewoon eraan hangt, waarom kan hij er dan niet gewoon af...



Zo zie je dat foto's niet alles vertellen.

Kim heeft geen harde hand. Integendeel. Ze ziet er alleen wel stram uit in haar armen, omdat ze die teveel strekt.

Ik geef haar les op deze paarden en met name Toronto heeft veel opsluiting nodig (die ze dus soms te weinig geeft Knipoog). En geloof mij: trekken doet ze echt niet, want die leert haar dat wel af.

Dat in de krul getrokken op de foto is net het moment dat het paard op de voorhand wil vallen en Kim teveel toestaat. Dan krijg je dit effect.

Kim wordt rijtechnisch op mijn eigen paarden ondersteunt door mij, zodat ik zeker weet dat ze goed getraint worden. En zoals het nu gaat, ben ik tevreden. Lachen

En over de slof: die hangt er inderdaad alleen voor de sier. Maar zo rijd ik ook wel eens. Zolang hij niet MISbruikt wordt, kan het geen kwaad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 21:02

Zo Tyrza, jij hebt lef.
Zomaar een ervaren Penny tegenspreken Tong uitsteken

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 21:07

Nagelbijten / Gniffelen


Haha!

Miss_Petit
Berichten: 5447
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 21:08

Ik denk dat Tyrza mening bokker wat kan bijleren Lachen

Ineke2

Berichten: 33166
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 21:09

Miss_Petit schreef:
Ik denk dat Tyrza mening bokker wat kan bijleren Lachen

Doet ze al Tong uitsteken
Ze geeft megaveel clinics waar heel veel bokkers aan meedoen

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-04 21:16

En IK ben er blij mee Haha! Haha! Haha! Haha!

Ik dacht namelijk twee maanden geleden nog dat ik redelijk kon sturen Haha! Haha! Haha! Haha! Valt weer even vies tegen Clown

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 21:24

Ilindra schreef:
Zo Tyrza, jij hebt lef.
Zomaar een ervaren Penny tegenspreken Tong uitsteken


en dit vind ík nou weer flauw... ik vind het van lef spreken dat die meiden hun goedbedoelde kritiek tegen de serioren ruiters hier op Bokt durven te spuwen.
Haha!

Miss_Petit
Berichten: 5447
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 21:24

Ineke2 schreef:
Doet ze al Tong uitsteken
Ze geeft megaveel clinics waar heel veel bokkers aan meedoen


Bokkers die hier commentaar geven Knipoog

sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 21:28

vind dat net zo stom als die ene die de foto van anky op haar paard liet zien, en de tekst erbij zette van dit vind ik fout rijden. Hij was veel te diep volgens haar, nou vraag ik je toch??!!!!
Dit is precies zo iets. Tuurlijk commetaar mag best maar je moet niet denken dat je alles zo maar kunt roepen als je zelf nog niet zo kan rijden. Dat is IMO gewoon erg dom. En dan heb ik het recht weer om dat te zeggen, toch?

Miss_Petit
Berichten: 5447
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 21:31

Je kan wel commentaar geven, maar als je het zelf niet veel beter kan probeer het dan vragend te brengen. Waarom doe jij dit of zo?

Wacht de reactie af, en reageer dan... Scheelt al een hoop.

QQQQ

Berichten: 3730
Geregistreerd: 17-03-04
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 21:32

Pellie schreef:
en dit vind ík nou weer flauw... ik vind het van lef spreken dat die meiden hun goedbedoelde kritiek tegen de serioren ruiters hier op Bokt durven te spuwen.
Haha!

Helemaal met je eens.
En sja, foto's zeggen nou eenmaal niet alles, maar foto's die staan er en daar moeten we het mee doen. Helemaal niet vreemd dat die op mensen die de persoon in kwestie niet kennen anders overkomen dan op de GK fanclub.
Beetje typisch dat dan vervolgens iedereen die een beetje meer kritisch is door leden van de fanclub de grond in gestampt moeten worden.
Iedereen mag toch z'n mening over het getoonde uiten?
GK zelf lijkt niet echt last te hebben van de opmerkingen, dus waarom zouden jullie je daar zo druk over maken Verward

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 21:35

Meningen staan vrij en ook al heb je zelf wellicht niet het niveau gereden waarop jij je commentaar geeft, kan je toch inzicht hebben om hier (opbouwend) commentaar op te geven Knipoog

QQQQ

Berichten: 3730
Geregistreerd: 17-03-04
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 21:38

Tyrza schreef:
Meningen staan vrij en ook al heb je zelf wellicht niet het niveau gereden waarop jij je commentaar geeft, kan je toch inzicht hebben om hier (opbouwend) commentaar op te geven Knipoog

Hear-hear

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-04 21:38

Klopt ik heb er ook niet last van......... Jess2130 mag absoluut haar mening hebben, ik kan me zelfs voorstellen dat er hele volksstammen zijn die mijn manier van rijden of mijn manier van jonge paarden rijden niet aantstaat........... so be it. Ik ben alleen wel een persoon die zich constant probeert aan te passen aan het paard......... Dit zijn toevallig twee zeer getalenteerde sportpaarden en daar rij ik heel anders op dan de ook zeer gewaardeerde Levi van Ineke2 of de fijne Par van Sily of de middelmatig getalenteerde bonte van Marlies, wellicht zouden de volksstammen die het met deze fotos niet eens zijn het wel helemaal kunnen vinden in het vrijheidblijheid beleid die ik met een ander paard kan hebben......... Het is ook de verwachtingen die het paard met zich meebrengt voor de toekomst die bepaald hoe je het paard beleerd.

QQQQ

Berichten: 3730
Geregistreerd: 17-03-04
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 21:41

gijsenkim schreef:
Het is ook de verwachtingen die het paard met zich meebrengt voor de toekomst die bepaald hoe je het paard beleerd.

Zolang het begrip er maar is, dat het paard die toekomst verwachtingen niet heeft Knipoog

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-04 21:42

Het paard heeft niks te willen Q !!! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! geintjuh

Wij gaan altijd uit van het paard, en wat hij die dag aanbied........... dat proberen we uit te bouwen Haha! Haha! Haha!

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 21:43

...en intussen is dit topic al dik 5000 x bekeken. *LOL*

Ooit wel eens zoveel views in een door jou geopend topic gehad, Kim? Haha!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-04 21:44

Tyrza schreef:
...en intussen is dit topic al dik 5000 x bekeken.

Ooit wel eens zoveel views in een door jouw geopend topic gehad, Kim? Haha!


Nope Clown Knipoog

Miss_Petit
Berichten: 5447
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 21:44

gijsenkim schreef:
Het is ook de verwachtingen die het paard met zich meebrengt voor de toekomst die bepaald hoe je het paard beleerd.


Dit zijn in mijn ogen paarden gefokt voor de (hogere) dressuursport, aan bouw en manier van lopen te zien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 21:46

Goh, nooit geweten dat er een GK fanclub was en nu blijk ik zelfs lid te zijn Verward
GK, als lid van je fanclub krijg ik toch zeker minimaal 50% korting in je winkeltje

QQQQ

Berichten: 3730
Geregistreerd: 17-03-04
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 21:46

Tyrza schreef:
...en intussen is dit topic al dik 5000 x bekeken. *LOL*

Ooit wel eens zoveel views in een door jou geopend topic gehad, Kim? Haha!

Wauw!
Voor zoveel kijkers zouden we wel eens een wat sappigere discussie kunnen beginnen.... Tong uitsteken

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-04 21:47

Ilindra schreef:
Goh, nooit geweten dat er een GK fanclub was en nu blijk ik zelfs lid te zijn Verward
GK, als lid van je fanclub krijg ik toch zeker minimaal 50% korting in je winkeltje



TUUURLIJK als het op voorraad is Haha! Haha! Haha! Haha! Clown

QQQQ

Berichten: 3730
Geregistreerd: 17-03-04
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 21:48

En je ledenpasje niet vergeten Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 21:52

Als ik nu eens penningmeester word van de GK-fanclub, kan ik mooi de contributie van de leden verbrassen in het GK winkeltje