I Present to you... Tiesto & Toronto

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mexxuna

Berichten: 5595
Geregistreerd: 13-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 20:15

Miss_Petit schreef:
1. Verzin je eigen teksten Tong uitsteken

2. Zou ik je wat grappigs melden, ik heb geen les Haha!

Af en toe eens (spring)hulp van een springruiter.
Dus ik ben benieuwd of jij uberhaupt wel weet over wie je het hebt? Knipoog



Ik heb je een pb gestuurd, want volgens mij snappen wij elkaar niet helemaal. Ik bedoelde het helemaal niet kwaad ofzo hoor!!
maarja nu verder over dit topic!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 20:38

Ik zie dit topic nu pas Haha! En er is aardig wat gelijkenis in het verloop van jouw- en mijn topic Schijnheilig

Ik vind het er allemaal super uit zien! En die Tiesto , WOW Kwijl dat is helemaal mijn paard, Toronto lijkt me een boef en een krachtpatsertje.

Jonge paarden rijden is een vak apart en zeker niet voor iedereen weggelegd. Heel verstandig dat je zo'n complete optoming gebruikt inclusief cap en BP. Beter meeverlegen als onverlegen . En als je met spoor, zweep en slof kunt rijden, dan weet je ook precies wanneer je ze wel en niet moet gebruiken. Aan de foto's te zien weet jij heel goed waar je mee bezig bent! OK dan!

Lampje
Berichten: 1313
Geregistreerd: 18-04-04
Woonplaats: roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 20:54

Ik vind de paarden echt supertof. En ze lopen al lekker na die korte tijd onder het zadel.
Wel vind ik het oneerlijk dat er bijna de ene form wel dom gereageerd wordt op de slof (die niet eens gebruikt wordt) en hier niet eens, dan ga ik misschien gewoon mee met een Pellie of een of andere Dirk die hier zo'n heisa maakt. Iedereen kan altijd nog wat bijleren (gelukkig maar) dus ook Gijsenkim zal heus nog niet alles in de puntjes doen. Maar vindt wel dat er onverschillend gereageerd wordt.
verder vind ik het echt toppie paarden tryza en ze zijn ook super mooi vooral tiesto..

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-04 20:57

Stiekumpjus vind ik Toronto leuker............ iedereen vind tiesto leuker........ Tiesto is fijner, veel fijner ..... zeker ook om te rijden Haha!:D maar Toronto heeft iets......... iets wat ik niet uit kan leggen.......misschien is het juist zn kracht......

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 01:35

Goh, jij durft nog wel Kim, om op een groene 4 jarige te stappen! OK dan!
Ik zeg NOG omdat we allemaal ouder worden, en als we ouder worden daarmee stijver en banger.

Ziet er goed uit.

Over dit topic:

Ik baal er een beetje van dat mensen , ook die zich overal inmengen op Bokt, hun profiel niet invullen, zodat je niet weet wie ze zijn.

verana

Berichten: 2807
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 11:55

Zo alles is volgens mij al gezegt
Zelf rijd ik soms ook wel met slof dit als hulpmiddel
Vooral bij de haflinger die ik heb gereden was dat soms wel nodig

Sporen vind ik zelf fijner dan een zweep net als andere al zeiden je kunt ze makkelijker corgeren

En het is dat kim het zo druk heeft en drenthe zover weg is maar anders had ik der allang naar drenthe gehaald
Maar gelukkig mag ik der bellen Knipoog
Dus door heb ik al weer wat tips gehad en gaan we het vanmiddag weer eens proberen Haha!

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 12:57

@Kim:

Leuke en charmante body-protector hebbie an meid!!! Knipoog *LOL*

Heel verstandig lijkt me zo, een ongelukje is in een klein hoekje, zeker met van die kleuters onder je.

Ik vind ze lekker lopen. Tuurlijk zijn er weer genoeg mutsen die slofgebruik enzo weer moeten hekelen. Ach ja... ene oor in..... juistum Tong uitsteken

Als iedereen zo het slofgebruik van G&K zou hebben... was er niks aan de hand maar helaas.... ach ja, altijd iets te mekken hebben is ook een hobby.

Ga lekker door, je hebt ze goed aan het lopen zo te zien. Wel op je kont zitten overigens (als ik dan toch mag zeveren...)

Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 13:02

Jah wou vooral ook zeggen, goed dat je zo ingepakt bent Lachen en verder... et zijn nog jonge dieren dus een perfect plaatje zit er echt nog niet in zoals sommige dat al zouden willen zien :s verder erg leuke dieren om te zien. Vooral die eerste Lachen

Roselie

Berichten: 10764
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Voorhout City

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 15:40

Gave fotos hoor Kim, zie je dinsdag weer oehh dat wordt zwoegen(en danc weet dat donders goed:P)

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-04 21:29

DePennyBitch schreef:
Leuke en charmante body-protector hebbie an meid!!! Knipoog *LOL*

Heel verstandig lijkt me zo, een ongelukje is in een klein hoekje, zeker met van die kleuters onder je.

Wel op je kont zitten overigens (als ik dan toch mag zeveren...)


Ik hou van mezelf Haha! Haha! Haha! Haha!

enuh werken we aan, werken we aan.......... nog nooit zo een goede leermeester gehad als Toronto Haha! Haha! Haha! Haha!

mesastamp

Berichten: 3853
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 07:59

wat een gezeur over slof en sporen weer zeg! ieder moet dat voor zich weten Verward en ik vind de paarden echt super vooral die jetset is erg gaaf! ik heb zelf een jong paard bereden en daar kan je niet van verwachten dat het altijd al perfect is. Al verwachten mensen dat tegenwoordig wel steeds vaker. ik vind het iig super en ga zo door! OK dan!

joycje

Berichten: 907
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 08:28

ik zie de foto's niet meer.. Heel jammer te bedenken dat iedereen zo veel commentaar heeft op jouw dierenmishandelende foto's *LOL*. Ik hoop dat ze nog komen..

mesastamp

Berichten: 3853
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 08:40

joycje schreef:
ik zie de foto's niet meer.. Heel jammer te bedenken dat iedereen zo veel commentaar heeft op jouw dierenmishandelende foto's *LOL*. Ik hoop dat ze nog komen..

hahahahah *lol* fotos zijn super haha

joycje

Berichten: 907
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 09:22

nou ik heb ze gezien hoor...

Heel schokkend!!! Heb er verder niks aan toe te voegen. OK dan!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 12:00

Miss_Petit schreef:
1. Verzin je eigen teksten Tong uitsteken

2. Zou ik je wat grappigs melden, ik heb geen les Haha!

Af en toe eens (spring)hulp van een springruiter.
Dus ik ben benieuwd of jij uberhaupt wel weet over wie je het hebt? Knipoog


Ik denk dat de persoon in jouw quote niet wist hoe ze moest quoten... Tong uitsteken En dat MissPetit: etc. dus verwees naar jouw quote

Miss_Petit
Berichten: 5447
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 12:07

We hebben het al via pb opgelost Lachen

Mexxuna

Berichten: 5595
Geregistreerd: 13-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 13:01

ja idd vikki! en miss petit: het idd al opgelost !! Haha!

sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 13:03

goh zie het nu pas. Ziet er goed uit hoor! Ik ben zelf ook zo'n persoon dat graag met een spoortje rijd en bijna nooit met een zweep, ondingen af en toe... ben je al snel te laat mee. Enneh die slof, da's juist heel fijn, zeker als ie op deze manier wordt gebruikt. Ik ben toch wel benieuwd naar de DIRK op z'n paard foto's. Maarja die zagen we hier geloof ik niet meer terug, want hij had iets tegen handjes boven een hoofd geloof ik:D sorry dirtk maar hier wordt altijd een mening gegeven, en die wordt dus echt niet aangepast aan de persoon die erop zit... maar wie weet als jij een foto durft te plaatsen van jezelf dat we allemaal halleluja roepen. Ben iig heel erg benieuwd naar je rijkunsten en je prestaties. Enneh de poetservaring telt niet mee... Tong uitsteken

Lampje
Berichten: 1313
Geregistreerd: 18-04-04
Woonplaats: roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 13:18

wtf! gaan we nu nog door over dirk!! iedereen heeft zijn of haar mening en daar moet je het mee eens zijn!!!! er zullen bokkers zijn die dirk helemaal geweldig zijn en blij zijn dat dit eindelijk een keer gezegt wordt, en er zullen vast ook bokker zijn die het er niet mee eens zijn! ik weet niet wie dirk is en het intreseerd me ook niet maar wie weet hoe hij kan rijden!!!! misschien ook wel helemaal niet maar hij is tenminste wel eerlijk en durft zijn mening te geven!

Jolliegirl

Berichten: 33003
Geregistreerd: 18-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 13:40

vanwaar die slof...??
en die sporen...?
ze worden tevele beslast in de mond , denk ik


maar verder mooie beesie's


xxsiess Jolanda

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 14:44

Overigens ook nog even mijn mening... ik ben er heilig van overtuigd dat de TS iemand is die zich heel bewust is van waar ze mee bezig is... ik denk dat ze dus heel goed weet wat ze doet, zo ook met de slof en sporen. Haha! Kim komt op mij over als iemand bij wie de paarden voorop staan dus daarom geloof ik dat zij de hulpmiddelen op zeer verantwoorde wijze zal gebruiken. Lachen Van mij geen negatief commentaar dus, ik denk dat ze zichzelf dat al geeft als ze puntjes ziet waar ze zichzelf en het paard verbeteren kan. Kim lijkt mij iemand die open staat voor kritiek (zowel positief als negatief) en die daar ook zeker iets mee zou doen. Hmmm, ik ken haar totaal niet, maar ik zou mijn 'baby' zo aan haar toe vertrouwen. Grappig eigenlijk, dat je iemand die je niet eens kent zo zou kunnen vertrouwen door de rust, kennis, persoonlijkheid en alles die ze uitstraalt.

Freggel

Berichten: 3232
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Freggelgrot

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 15:02

Goed gezegd Vikki OK dan! , ik ben het er helemaal mee eens.

jess2130
Berichten: 158
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 16:37

Mocht ik terug een jong paard hebben, ik zou hem NOOIT door jou laten inrijden... volgens mij heb jij een hele harde hand en deins je er niet voor terug om toch wel net iets teveel met het bit te spelen! Op een bepaalde foto vind ik het eerste paard in de krul getrokken, veel te korte halshouding voor de fase van africhting en als die slof toch gewoon eraan hangt, waarom kan hij er dan niet gewoon af...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 18:10

jess2130 schreef:
Mocht ik terug een jong paard hebben, ik zou hem NOOIT door jou laten inrijden... volgens mij heb jij een hele harde hand en deins je er niet voor terug om toch wel net iets teveel met het bit te spelen! Op een bepaalde foto vind ik het eerste paard in de krul getrokken, veel te korte halshouding voor de fase van africhting en als die slof toch gewoon eraan hangt, waarom kan hij er dan niet gewoon af...

MENSEN.. houd eens op.. is het niet eigen keus van de slof?? en de sporen? Ik vind het er netjes uit zien.. het zijn moment opnames.. dus ik denk niet dat JIJ zo even 1,2,3 kan beslissen of die slof eraf kan of niet.. er staat hierover al genoeg in dit topic..

Ineke2

Berichten: 33166
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 18:11

jess2130 schreef:
Mocht ik terug een jong paard hebben, ik zou hem NOOIT door jou laten inrijden... volgens mij heb jij een hele harde hand en deins je er niet voor terug om toch wel net iets teveel met het bit te spelen! Op een bepaalde foto vind ik het eerste paard in de krul getrokken, veel te korte halshouding voor de fase van africhting en als die slof toch gewoon eraan hangt, waarom kan hij er dan niet gewoon af...


Hahaha ik moet hier even heel hard om lachen *LOL*
Als er 1 is die geen harde hand heeft is Kim het wel. Dat weet ik uit eigen ervaring, omdat ik samen met Kim mijn pony aan het beleren ben. (Nu bijna 3 maanden onder het zadel)

Van de week is er een andere trainer toevallig eens langsgekomen om hem te komen bekijken en zij vond hem een boterzacht mondje hebben