I Present to you... Tiesto & Toronto

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Miss_Petit
Berichten: 5447
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 16:13

horselover21 schreef:
kimmie is mijn instructrice Haha! Haha!


Zoals Dirk denkt over Kim dr vermogen tot lesgeven,
denk ik dat over jouw instructrice.

Caira
Berichten: 26073
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 16:32

Ok dat laatste paard mag je komen brengen! Hoeft geen papiertje om hoor!

Nadir

Berichten: 12722
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 17:46

Wat een heisa alweer... En dat nog voordat ik langs ben geweest zeg... Haha!

Ik heb niks meer aan te merken op het gezegde commentaar... Grijzekim is voor mij een heilige bokker... Schijnheilig slijm Ik vind de foto's er netjes uitzien, en de paarden zijn echt om te kwijlen...
En ik zie er bij deze paarden het kwaad van de bodyprotector, de cap, de slof en de sporen niet van in... Haha!

Dus, ga zo door... OK dan!
En een goed initiatief om ook de "mindere" foto's te plaatsen...

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 18:08

Leuke foto's en mooie paarden!
Tja, je telt niet mee als je geen 'tips/commentaar' krijgt, dus wees blij Haha!

Sorry, maar ineens cap en bodyprotector ziet er wel grappig uit. Alsof het levensgevaarlijk is *LOL*
Met slof en spoortjes heb ik absoluut geen problemen. Spoortjes vind ik heel logisch op jonge paarden. Slof echter niet, ik heb zelf nooit met een slof op een jong paard gezeten, omdat ik er simpelweg geen goede reden voor heb (gehad) en ook niet ken.
Dat de paarden het ene moment te diep lopen en het volgende moment weer wat hoog vind ik niet meer dan logisch met nog niet bevestigde paarden Lachen

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 18:16

Djies, het topic heeft ineens 5 pagina's gekregen! Haha!

Ik vind het wel mooie paarden hoor Tong uitsteken

Let_be
Berichten: 7796
Geregistreerd: 25-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 18:42

Nimber schreef:
[image]

Ik heb een heel ander beeld van een opgerichtpaard dan dit hoor. als ze zo lopen in de Z vrees ik dat je niet hoog scoort.



De foto's waar ik het over had, zijn weggehaalt.

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 18:47

Tyrza schreef:
Djies, het topic heeft ineens 5 pagina's gekregen! Haha!

Ik vind het wel mooie paarden hoor Tong uitsteken


Dat zal best ja >;)


Haha!

Mexxuna

Berichten: 5595
Geregistreerd: 13-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 18:53

Miss petit: Zoals Dirk denkt over Kim dr vermogen tot lesgeven,
denk ik dat over jouw instructrice.

Okeeeee, ieder zijn eigen mening.. kimmie is echt cool, en ik dat zal gijsenkim ook vast zijn hoor!! Ik bedoelde het niet aanvallend, maar ik dacht ik maak het even duidelijk: kimmie is mijn instructrice!

QQQQ

Berichten: 3730
Geregistreerd: 17-03-04
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 19:13

Ik werd hierop gewezen en dacht dat de spetters eraf zouden vliegen... valt dat even tegen: matte boel hoor, nog geen slotje in zicht!
Nou, ik ook even dan: Cap en BP: Uitstekend natuurlijk. Ooit vies eraf gegaan of is het puur voorzorg Haha! !
Sporen of zweep: Geen probleem als je ze goed onder controle hebt. Helaas kunnen we dat niet echt zien op de statische beelden, maar ik wil best aannemen dat dat in orde is en dat die opgetrokken hak bewust spoorgebruik is .
Die slof zie ik als het verlengde van je BP: extra veiligheid. Hij hangt vooral los (behalve bij sommige galop momenten) dus dat hoeft niet erg te zijn.
Wel vind ik dat voor zulke jonge paarden die zo kort onder het zadel lopen, dat je ze voor te kort houd: Nergens komt de neus voor de loodlijn, ik mis de voorwaarts-neerwaarts tendens die je zeker in dit stadium wilt hebben. Te "rond" gereden dus naar mijn mening, maar daar zullen niet veel mensen zich over verbazen... Tong uitsteken

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-04 20:19

QuijoSavan schreef:
De foto's waar ik het over had, zijn weggehaalt.



Sorrie, maar er zijn geen fotos uit dit topic weggehaald........ niet een!


als sommige fotos het bij jou niet doen moet je op de vernieuwen knop op je pc drukken Scheve mond

Sosha

Berichten: 3126
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Rhenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 20:49

Waha prachtig, wat een reacties allemaal Ik weet niet wie hier onder vuur ligt maar als we dan toch gaan schieten:

Houding: waardeloos, maar altijd nog beter dan die van mij, dus men moet niet zo zeuren Knipoog
Slof: doet helemaal niks, dus waarom over zeuren
Sporen: op deze foto's lijkt het net of je ze wel heel veel gebruikt, zeg ikke lekker wat van Tong uitsteken
Cap en Bodyprotector: Naja, commentaar geven op iemand die slim doet Verward

Prachtige paarden en je kunt zien dat er goed gewerkt wordt OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 22:05

pearl_tje schreef:
Wees blij dat ze ook eens een keertje een iets mindere foto erop durft te zetten, en commentaar geven heeft toch weinig nut, omdat ze het zelf allemaal wel weet..


En Kimmie261 tere zieltjes Verward


sorry, maar hier wil ik graag nog even op reageren. Op topics van sommige mensen wordt steeds hetzelfde commentaar gegeven en als daar wat van wordt gezegd is het: "dat kan j everwachten"
en als kim foto's plaatst en er drie keer commentaar wordt gegeven, dan is het:
ja, daar heeft ze nix aan want dat weet ze toch zelf ook wel?"

vind ik ook wel krom Knipoog of ligt dat nu aan mij? maar goed, ik houd er verder wel over op!

t zijn wel gave paarden hoor! vooral tiesto vind ik erg gaaf!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 22:22

Haha!

Miss_Petit
Berichten: 5447
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 22:24

horselover21 schreef:
Miss petit: Zoals Dirk denkt over Kim dr vermogen tot lesgeven,
denk ik dat over jouw instructrice.


1. Verzin je eigen teksten Tong uitsteken

2. Zou ik je wat grappigs melden, ik heb geen les Haha!

Af en toe eens (spring)hulp van een springruiter.
Dus ik ben benieuwd of jij uberhaupt wel weet over wie je het hebt? Knipoog

Skattie

Berichten: 659
Geregistreerd: 08-10-03
Woonplaats: Epe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 00:15

Lekker hoog pennygehalte hier!!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 00:27

Leuk hoor....is er eindelijk weer eens ene beetje een discussie krijg ik niet eens een PB van Kim die me op de hoogte houdt Haha!

Komen we nou eigenlijk nog wel te weten wat voor aparte manieren Dirk er op na houdt? Tong uitsteken houdt wel van een beetje sensatie

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 01:40

DirkVitrac schreef:
hallo, ik ben dirk, ik zit nog niet zolang op bokt, en lees dan alle berichtjes bij de foto's.

ik heb het idee dat deze mevr heilig is,ik vind haar toch echt niet mooi op die paarden zitten,ik begrijp ook dat zij les geeft, nou niet aan mij hoor!

als andere mensen in dit forum met een slofteugel rijden worden zo met de grond gelijk gemaakt en zij niet, sorry,voor mij is iedereen gelijk.maar voor jullie blijkbaar niet.

na zo'n korte tijd op bokt heb ik het eigelijk dan wel gezien....er zijn hier een aantal mensen die de hand zeer boven het hoofd gehouden worden...bah!


joh wat fijn!! na 2 pagina's had ik het ook al bekeken, hoe iedereen zo tam reacties geeft op de hulpmiddelen van kim versus een nader te noemen bokker. je zou er bijna van overgeven, ongeacht iemands' rijkunsten of niet. Afbeelding

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 02:10

Het valt mij idd ook op dat sommige lekker kunnen slijmen joh.

Ik ben niet van het type om op iemand commentaar te geven, puur en alleen al omdat dit foto's zijn en je niet weet hoe het er in het echt uit ziet.

Wat ik wel weet is dat jonge paarden veel werk aan zit en dat alles een spel is tussen ruiter en paard. Kim speelt dat spelletje hartstikke leuk zo te zien.
Van een jong paard kun je niet verwachten dat het volgens het boekje loopt, en dus is elke pas afwachten en inspringen.
Wat is er zo verkeerd aan kim haar kunsten?
Ik zie dit veel liever dan een net ingereden paard in een hobbelmanege les hoor.

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 08:30

leuke paarden en leuk aan het lopen al
ik zou ook meer ruimte geven van voren , maar das heel persoonlijk natuurlijk
en sporen OK dan! beter als zweep , sporen zijn er als je ze nodig hebt een zweep komt er 9 van de 10 keer achteraan kakken

bp en cap OK dan!
die moet ik toch ook echt eens gaan aanschaffen
ik rij altijd zonder Bloos!
erg fout als je nagaat dat ik op een schijtluis rijd

en slof, tja, ik kan er net mee rijden maa5r hij hangt er als een waslijntje bij op een paar momenten na
dus no problem , verschil in commentaar is het verschil in gebruik

Talitha15

Berichten: 749
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Middelharnis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 10:08

Volgens mij ging het hier om de paarden: lekker stel!!! OK dan!

Mooie accomodatie ook !!! Tong uitsteken Haha! Tong uitsteken Haha!

wickedjazz

Berichten: 1625
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 10:09

Pellie schreef:
joh wat fijn!! na 2 pagina's had ik het ook al bekeken, hoe iedereen zo tam reacties geeft op de hulpmiddelen van kim versus een nader te noemen bokker. je zou er bijna van overgeven, ongeacht iemands' rijkunsten of niet. [image]

Amen

(p.s wel mooie paarden hoor).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 10:12

Het is dat het niet toegestaan is zomaar andere mensen hun foto's te plaatsen
daar waar ik erover viel dat er met slof gereden werd
Dan zou je mooi het verschil kunnen vergelijken
en dat verschil is enorm!!

mij hoor je veel op rt klagen over het gemiddelde slof gebruik

Als iedereen nu met de slof zo reed als kim en jippie, hoorde je mij nooit meer op rt

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 11:23

runningkawa schreef:

mij hoor je veel op rt klagen over het
gemiddelde
slof gebruik

Als iedereen nu met de slof zo reed als kim en jippie, hoorde je mij nooit meer op rt


Juist RK!! Ik was echt aan het wachten op deze discussie Tong uitsteken

Ik heb respect voor GK, je kop boven het maaiveld uitsteken heet dat geloof ik Knipoog

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 11:34

ja ik heb ook vaak het idee dat met dit soort fotosessies de discussies weer worden uitgelokt, gezien de opmerkingen en het overmatig gebruik van de Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! smilies...

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-04 17:52

draumpje schreef:
ik zou ook meer ruimte geven van voren , maar das heel persoonlijk natuurlijk



Ik ben dat zeker met je eens........ zelf ben geef ik graag een jong paard veel ruimte......... maar bij Toronto MOET je dat gewoon maar beter niet willen doen........... Haha! Haha! Haha!

Op het moment heeft hij nog ontzettend die steun nodig aan de voorkant..... Als ik m niet ondersteun dan raakt ie een soort van in paniek, en als ik dan ook nog eens stop met zitten dan gaat hij naar me op zoek......... dmv bokken Haha! Haha! Haha!. Dit is een van de zeldzame paarden die je echt MOET rijden, elke pas weer..... Ik heb ooit de fout gemaakt met aangallopperen om wat lichter te gaan zitten en mn hand een beetje naar voren te doen, maar mocht mijn vriendelijkheid bekopen met een hap zand Haha! Haha! Haha! En dat doettie niet omdat hij gemeen is of boos is, maar gewoon omdat hij het dan niet meer weet en zn ruiter niet meer voelt, en dan raakt hij echt een beetje in paniek.