1e Priveles met Unique (v. Gribaldi)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 12:25

Wat is ze toch prachtig!! Echt zeldzaam mooie merrie Lachen

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 12:38

Mag ik vragen waar deze les was? Het ziet er zo bekent uit..

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 13:09

wat een knap beestje, loopt al heel netjes om nog maar drie jaar te zien, ziet er echt goed uit OK dan!

Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 13:12

Wat een beauty!! Echt een plaatje om te zien!

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-04 13:18

Citaat:
Op sommige foto's staan je schouders, bekken en hiel niet in 1 lijn maar ik vermoed dat dat aan het zadel ligt, door dat bontje lijk je er ook bovenuit te torenen maar rijtechnisch gezien is dat toch niet echt belangrijk


Klopt als een bus! Ik hoop dan ook dat dit vanmiddag opgelost kan worden door de zadelmaker. Ik krijg vandaag te horen of hij een van mijn zadels passend kan maken. Anders moet ik op zoek naar een nieuw zadel. Dit zadel past het paard nu het beste maar mij doe je er geen plezier mee Haha!. Dus hopelijk vinden we iets wat ons beide past.

Citaat:
Leuk om dat verslag te lezen, is ook precies waar ik met Padaula mee bezig ben en volgens mij ook altijd wel mee bezig blijf in meer of mindere mate!


Ik denk dat ik hier ook nog wel even zoet mee ben Haha! Regeren op de hulpen is natuurlijk erg belangrijk. De komende tijd is alleen maar erin stampen van de basis. Ik was vergeten erbij te zetten dat ik niet alleen overgangen moet rijden maar ook schijnovergangen.

Citaat:
En wat is haar staart recht zeg. Haha, dat viel me gelijk op.
Uhm tja. Gewoon netjes afknippen Haha!

Citaat:
Ze is ook braaf he? Zeker voor een driejarige, die pas net onder het zadel is.

Ze valt mij 100% mee. Ze is echt heel nuchter en braaf hoop ook dat dat zo blijft. In het begin was ze enorm vlug. Ze is overigens wel wakker en alert maar dat vindt ik ook fijn. Er moet natuurlijk wel wat pit in zitten.

Citaat:
Ze wordt steeds wat meer paard
Langzaam bij beetje verdwijnt het babyachtige. Was natuurlijk ook wel lief maar ben wel blij dat ze zich nu meer als een echt paard gaat ontwikkelen.

Citaat:
Dan heb je straks een goed beeld van de vorderingen, das leuk

Van de vorderingen zou wel heel leuk zijn Haha! Vooruit denken he! Knipoog

Citaat:
Leuk is het weer he op een jong paard beginnen! ik geniet ook elke keer dat ik rijd!

T was wel weer ff wennen maar als je ziet hoe snel alles gaat echt super leuk. Het is weer een hele uitdaging he! Ik heb de laatste tijd veel pech gehad. Alles wat fout kon gaan ging fout. En het is ontzettend lekker om nu op een jong paard te stappen en zo weg te rijden. Ik begin de lol weer terug te krijgen die ik in de loop der tijd kwijt was geraakt.

Citaat:
nu moet ik helemaal in de vakantie een keer komen meeten

Je bent van harte welkom! En we hebben stallen genoeg vrij dus als je cacharel mee wil nemen kan dat ook nog!

Citaat:
belooft wat voor in de toekomst!

Ik hoop het!

Citaat:
Wel goede grond in 'Ploo dat ze al zo van de grond afkomen

Oploo is paardencity van brabant he Haha! Dat moet wel met geloof ik al 4 binnenmaneges Haha! Dat in zo´n klein dorp zoveel kennis en ervaring is op het gebied van paarden is OK dan! .

Citaat:
wat wil je dan nog meer?

Uhm... Knipoog Nee hoor ik ben erg tevreden!

Citaat:
Jeetje wat een gaaf paard heb je onder je kont

3 jaar geduld hebben, veel vertrouwen, ontzettend veel pech en veel tijd en werk. (bloed zweet en tranen)

Citaat:
wanneer ga jij starten....

In september is er hier een kleine buitenwedstrijd in de buurt waar ook fokdag gehouden wordt. Daar is dus super veel te zien van tuigers, tot knollen en shetlanders. Ik denk dat ik daar heen ga om haar eens kennis te laten maken met het wedstrijdgebeuren. Lijkt me een mooie gelegenheid. Maar eerst moeten we nog hard oefenen want voor een proef zijn we imo nog lang niet klaar.

Citaat:
Maar ze ziet er echt super uit en ook nog zo zwart voor in de zomer...mijn Tamorretje is aardig verkleurd door de zon, die is nu donker bruin...en dat stond die van jou toch op d´r papier??? ....ze is gitzwart
Op papier is ze idd bruin. Ze was pas ook aardig verkleurd maar die shampoo voor zwarte paarden heeft goed geholpen Haha!
(Dus ik speel een beetje vals Tong uitsteken )

Citaat:
Succes verders met de privelessen, ik zelf heb ook ondervonden dat het met een jong paard best prettig is om daarin gestuurd te worden

Dank je! Ik merk ook dat het voor mij wel belangrijk is om weer hulp te krijgen. Je leert snel dingen fout aan maar je leert ze niet snel af. Daarnaast kan het gevoel soms anders zijn dan het beeld.

Citaat:
Mag ik vragen waar deze les was? Het ziet er zo bekent uit

Dit is in Oploo bij mijn nieuwe trainer Stal van Rixtel. Deze bak staat er nu ca. een jaar.

Alvast bedankt voor de lieve reacties. Het is leuk te zien dat mensen het beeld ook goed vinden. Ik hoop over een tijdje weer foto´s te kunnen plaatsen en hopelijk is er dan weer vooruitgang geboekt. We gaan er iig hard aan werken!
[/quote]

KarinvdM

Berichten: 16565
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Holsloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 13:21

Ik ben een fan van jouw Gribaldi, het ziet er heel vriendelijk en fijn uit! Lachen

highwaykind

Berichten: 4180
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 13:51

Héél erg mooi paardje ! Heel veel succes samen, het ziet er erg goed uit ! Lekker gespierde nek ook al OK dan! .
Corien.

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 13:58

Grib, van wie heb je nu les?

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-04 14:05

Anoukie schreef:
Grib, van wie heb je nu les?

Ik les nu bij Erik en marjan van Rixtel van stal van Rixtel. Zijzelf lessen beide met hun paarden bij Imke en tineke bartels.
Hun manier van rijden komt op mij heel rustig, ontspannen en vriendelijk over. Erik heeft al meerdere paarden voor ons zadelmak gemaakt en daar waren we steeds zeer tevreden over. De manier van rijden en de omgang met de paarden sprak me enorm aan. Ook met unique heeft hij alles zeer goed begeleid dat ik er nu voor gekozen heb om bij hem in training te gaan.

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 14:12

Hmmm.. ik vraag me af waarom ik de enige ben die allemaal kruisjes ziet behalve de eerste foto Rolleyes

Celeste
Berichten: 1777
Geregistreerd: 23-09-03
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 14:45

Echt heel mooi paardje, ziet er al netjes uit!!

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 15:01

GribaldiFAN schreef:
Ik les nu bij Erik en marjan van Rixtel van stal van Rixtel. Zijzelf lessen beide met hun paarden bij Imke en tineke bartels.
Hun manier van rijden komt op mij heel rustig, ontspannen en vriendelijk over. Erik heeft al meerdere paarden voor ons zadelmak gemaakt en daar waren we steeds zeer tevreden over. De manier van rijden en de omgang met de paarden sprak me enorm aan. Ook met unique heeft hij alles zeer goed begeleid dat ik er nu voor gekozen heb om bij hem in training te gaan.


Klinkt goed hoor OK dan!!

riskjuhruled

Berichten: 1737
Geregistreerd: 19-02-04
Woonplaats: Eersel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 15:55

ziet er goed uit hoor!! OK dan! ze is echt heel mooi!!

Dennis

Berichten: 31472
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 15:59

Ziet er echt super uit!!!!!!! Ik doe het je niet na. *Toch wel een beetje jaloers*

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 16:10

Het ziet er al heel netjes uit! Jullie vormen een mooie combinatie. Nog heel veel succes en plezier met elkaar.
Dankbaar werk he, met zo'n jonkie!

Jessica24

Berichten: 1303
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 17:38

Ziet er super uit gribje!!
En lekker blijven oefenen, dan word ze alleen maar mooier van.

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 18:00

Ja, nu zie ik ze wel!

Ze ziet er echt zo prachtig uit he! Het rijden ziet er ook heel netjes uit vind ik, leuke combi zijn jullie!

Babeth

Berichten: 9333
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Jupiter, FL, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 18:27

Wow echt geweldig!! Je kunt zien dat ie van Gribaldi is!! Gribaldi is te gek!!!

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-04 20:50

Citaat:
*Toch wel een beetje jaloers*

Wees aub niet jalours. Het heeft me veel werk en veel verdriet gekost. Unique is nog maar 3 jaar me we hebben al veel moeilijke tijden doorstaan die ik niemand toe wens. Dat het nu netjes gaat is nog geen garantie voor de toekomst. Ik ben echt heel blij met hoe het nu gaat maar ik heb er ook heel veel voor moeten doen het is ons niet komen aanwaaien. Ik weet inmiddels ook dat het morgen totaal anders kan zijn. Het zijn levende dieren en die zijn kwetsbaar. Hoe makkelijk het er soms ook uit mag zien vaak is het niet zo simpel als het lijkt.

Citaat:
Dankbaar werk he, met zo'n jonkie!

Ja zeer zeker! Heel erg dankbaar. Als je ziet hoe snel die jonge paarden leren. Echt super.

Citaat:
En lekker blijven oefenen, dan word ze alleen maar mooier van

We doen ons best! Cool

Citaat:
Gribaldi is te gek!!!

OK dan! That´s the spirit!!

MyBonfire
Berichten: 1318
Geregistreerd: 29-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 21:20

Whoooo.. ongelofelijk mooi paardje zeg! ziet er super uit! Plaatje!

Nouvel

Berichten: 28563
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 21:47

Nu al een prachtig plaatje!

Dat belooft wat voor de toekomst!

Veel succes saampies! OK dan!

NANZA
Berichten: 738
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 21:56

je had me op de hengstenkeuring al een paar foto`s laten zien (niet onder het zadel) maar wouw wat is dit een lekker dier zeg!!! Ziet er idd heel goed uit en goed ontspannen, en tja het gata metr vallen en opstaan (bloed, zweet en tranen) hopelijk blijf je nu lekker zo door gaan !!!! Veel succes en veel plezier met haar !!!

Mer1980

Berichten: 18864
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 22:57

geweldige foto's ze ziet er echt super uit mooie combi!!!!!! OK dan!

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 02:55

wow ze is zo mooi! Dat koppie!! ben helemaal verliefd Knipoog Haha!

Rhea
Berichten: 3489
Geregistreerd: 10-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 08:43

fijn voor je (jullie) dat ze zo ontspannend meewerkt!! Nu houden zo!!