vandaag mijn 2e officiele wedstrijd in de L2! We zijn 10.15vertrokken terwijl ik om 11.15 al moest rijden! Asmila wilde de trailer namelijk niet op!ze was zo vervelend!maar gelukkig is ze er uiteindelijk wel opgegaan. Nou daar aangekomen. losrijden ging super en hup de eerste proef in!Ging echt super voor me gevoel en wasdik tevreden
Toen de 2e proef, ze was nogal onrustig met haar hoofd door de vliegen dus struikelde ze vaak en de middendraf was gewoon slecht, veeel te snel...maar goed de 1e proef maakte hetweer goed!ik ben erna naar de jury van de 2e proef gelopen om te vragen of hij nog tips had: zijn tips waren
* gedurfder rijden en arrogant op me pony zitten
(nodig voor de M)* de middendraf meer eruit rijden(had ik ook een 4 voor!)
nou de prijsuitreiking!
1e proef 1e met 175 punten commentaar was:''keurige proef'' dat was het haha wel grappig maar had liever ook wat kritiek gehad waar ik aan kon werken...
2e proef 1e met 171 punten! commentaar was:
* middendraf te weinig verruiming
* mooie eerlijke proef
(wat de jury al tegen me zei)
nou de foto's!
hoezo blij hehe
de mooie knotjes, complimenten voor mireille;) thnx
1eproef a-x binnenkomen
best netjes 4kant!
aaah lieve foto(alleen die kop van mij oww nee
)achterwaarts(deze was volgensmij een 8)
ik denk dat dit vrije stap was
en natuurlijk waren er weer een paar fans bij!mijn lezer hanke links(thnx nog voor het lezen!), ik,mireille (van de knotjes) en mn lesklantje dian met de andere beker in de hand!
Ik hoop dat de foto's leuk zijn en COMMENTAAR IS WELKOM!3 dingen werk ik nog steeds aan, tenen naar binnen, rechtop zitten en handen gelijk houden!
groetjes Nicole

)
:~:~:~:~
ziet er heel mooi uit