Het ging erg goed, ik heb er ook opgezeten en dit keer een stuk langer dan de andere keren.Dit is de derde keer dat er weer op hem gezeten wordt. (de vorige sessie is hier te zien: [HAW] 'Springen' met Wendy & hangen op Spider (2e keer) )
Het zijn geen foto's maar stills, dit omdat ik in mijn eentje was en gewoon de digi op een paaltje heb geplaatst en aan heb gezet in de hoop dat er wat leuks op kwam

Het is dus niet zo heel erg scherp jammer genoeg, maar ik hoop dat het toch goed te zien is. (commentaar staat eronder)

1. Men neme een paard, een zadel een halster en teugels
Loopt wat met een paard rond, kiest een leuk stukje uit en probeerd uiterst lenig (:))) op te stappen. Waarop het paard laat merken (plaatje 4) dat het er niet mee eens is, dus laat je het weer rustig kalmeren.
2. Men loopt nog een stukje rond en doet de teugels over de hals van het paard

3. Je wacht geduldig tot het paard ook maar een beetje stil staat en doet nog een poging tot opstijgen.

4. Je stijgt op en doet je uiterste best om je gewicht meteen zo goed mogelijk te verdelen en het paard niet uit balans te brengen (wat hier dus overduidelijk NIET lukt
)
5. Je blijft eventjes hangen en zodra het paard rustig is en stil staat beloon je hem omdat hij zo lief is.

6. Je blijft eventjes hangen en aait het paard, dan zwaai je je been over zijn rug en gaat zachtjes zitten. Beloon het paard en...

7. Stijg weer rustig af

8. Dan stap je nog een rondje en probeer je nu soepeltjes op te stappen (gaat hier al wat beter dan die andere poging)

9. Wanneer je zit blijf je eventjes lekker ontspannen zitten en beloond het paardje.
Zoals jullie kunnen zien gaat het erg goed nu met Spider en mij! Nu alleen nog stappen als ik erop zit, maar daar heb ik toch écht hulp bij nodig anders zwabberd hij alle kanten op. Voelt iemand zich geroepen om mij een middagje te komen helpen?

[edit] titel veranderd [/edit]