). Een weekje voordat ik ging, kreeg hij een trap op de wei wat eerst heel onschuldig leek maar wat toch ernstiger bleek dan gedacht. Niet kreupel of niks, maar wel een dikke poot en de DA constateerde dat zijn pees geraakt was. 2 weken stalrust, spuiten, stappen en zalf smeren was de remedie.Nu, 3 weken later, ziet zijn been er zo uit:
Schieffel van de voorkant gezien:

Van de achterkant:

Voor de duidelijkheid staan die rode kringen eromheen,...
Om te
dus! Het wordt nog wel iets minder, maar deze bult blijft dus, is gewoon helemaal hard! Het goede nieuws is dat meneer zich weer kiplekker voelt en nergens meer last van heeft, dus we zijn weer rustig aan het opbouwen. Eerst wat wei (goed ingepakt):

En dan, vandaag, even 10 minuten aan de longe, stap/draf/galop. Maar eerst even poseren in zijn nieuwe, babyroze Eskadron setje
:

Aan het werk:

Helaas zijn de spieren door 3 weken stalrust behoorlijk weggevallen en is er ook weer heel wat vet aan (en een kilo of 50 schat ik
). Maar goed, hij is weer beter dus we kunnen weer wat gaan opbouwen! Sorry voor de vele foto's
. Maar echt zielig ziet hij er niet meer uit wel
?

.
Ik durf er niet een mee te rijden? Staat super hoor! 

hou wel van die lieve kleurtjes
Je hebt wel een reteduur setje gekocht zeg, pfoei
! Ik heb een hoop setjes al verkocht dus mocht ik mezelf wel trakteren vond ik op een nieuw kleurtje
,...
Krijgt hij hier geen identiteitscrisis van?